اقامت بیش از ۱۵ هزار مسافر در قزوین
کد خبر: 4129607
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

اقامت بیش از ۱۵ هزار مسافر در قزوین

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قزوین از بازدید ۱۸۷‌ هزار و ۲۱۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان و ثبت اقامت ۱۵ هزار و ۸۰۹ مسافر از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان دوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

مسافران نوروزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، علیرضا خزائلی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قزوین، پنجشنبه سوم فروردین‌ با اعلام این خبر گفت: آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری مربوط به بازدید گردشگران از آثار تاریخی، موزه‌ها، جاذبه‌های طبیعی و جاذبه‌های مذهبی استان می‌شود که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه از رشد ۱۵۰ درصدی برخوردار است.

وی در ادامه یادآور شد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان دوم فروردین سال جاری ۱۵ هزار و ۸۰۹ مسافر نوروزی در استان اسکان داشته‌اند که این آمار حاصل ثبت اقامت در هتل، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بومگردی، مجتمع‌های گردشگری، مهمانپذیر، خانه‌مسافر و مراکز اسکان فرهنگیان و اقامتگاه‌های موقت هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای ۳۷۳ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در این مدت خبر داد و افزود: در این بازدیدها که با حضور بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان به‌صورت مستمر در حال انجام است ۱۴ تشویق و ۱۹ اخطار و تذکر کتبی صادر شده‌ است.

انتهای پیام
captcha