انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین
کد خبر: 4134570
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین

طی حکمی از سوی استاندار قزوین، غلامحسن اسلامی صدر به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شد.

اسلامی صدر فرماندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، غلامحسن اسلامی‌صدر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شد.

بنا بر این خبر اسلامی‌صدر دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جغرافیا و دارای پیشینه حضور در مدیریت شهری به عنوان شهردار منطقه یک و همچنین مشاور استاندار و مدیرکلی دفتر امورشهری و شوراهای استانداری قزوین در دولت نهم و دهم بوده است.

در این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی و باتوجه به تأیید سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب می‌نمایم.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری در سطح آن شهرستان و استان و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان در حوزه‌های مختلف، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه‌های دولت مردمی و خدمتگزار، در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شریف آن شهرستان موفق باشید.

انتهای پیام
captcha