اعزام بانوان مبلغ قزوینی به مراسم اربعین
کد خبر: 3752345
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

اعزام بانوان مبلغ قزوینی به مراسم اربعین

گروه اجتماعی ــ مسئول امور بانوان ستاد اربعین استان قزوین گفت: امسال با هماهنگی کمیته فرهنگی و حوزه علمیه خواهران تعدادی از بانوان برای فعالیت تبلیغی ـ فرهنگی به مراسم اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

 اعزام بانوان مبلغ قزوینی به مراسم اربعین

به گزارش ایکنا از قزوین، بتول نظری‌پور، مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین دیروز، 10 مهرماه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: حضور زنان در به ثمر رسیدن و انتقال نهضت عاشورا بی‌بدیل است.
مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بسیار چشمگیر و غیرقابل‌انکار است. بانوان امروز هم در همه عرصه‌های مختلف این نظام برآمده از خون شهدا نقش چشمگیری دارند.
وی اظهار کرد: نقش زنان در انتقال نهضت عاشورا بی‌نظیر بود، چراکه در آن دوران و با توجه به ارتباطات و امکانات هرگز پیام عاشورا به بیرون از کربلا منتقل نمی‌شد و این زنان بودند که در انتقال نهضت عاشورا نقش مفید و برجسته‌ای را ایفا کردند.
نظری‌پور به تشکیل کمیته بانوان ستاد اربعین حسینی در قزوین بیان کرد: این کمیته امسال تشکیل‌شده و تا امروز جلسات مختلفی با مسئولان حوزه علمیه خواهران، سازمان بسیج طلاب و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در رابطه با نحوه اعزام بانوان مبلغ به این مراسم برنامه‌های خوبی طراحی‌ شده است.
مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران در هر شهری از ظرفیت بالایی برخوردار است که از این ظرفیت ارزشمند نیز امسال در مراسم اربعین حسینی استفاده خواهیم کرد.
نظری‌پور بیان کرد: با هماهنگی مسئولین موکب‌های حوزه علمیه قزوین و با همکاری بنیاد حجاب و عفاف، نمایشگاهی نیز در همین زمینه در کربلای معلی خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha