برگزاری پویش نوروزی «معرفی کتاب» برای دانش‌آموزان قزوینی
کد خبر: 4042305
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

برگزاری پویش نوروزی «معرفی کتاب» برای دانش‌آموزان قزوینی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: پویش معرفی کتاب از جمله ویژه برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی است که در ایام نوروز برگزار خواهد شد؛ در این پویش دانش‌آموزان بخشی از مطلب جذاب کتاب خود به همراه عکس کتاب و اطلاعات نشر و نویسنده را به سازمان بسیج دانش ‌آموزی ارسال می‌کنند و با این کار کتاب مورد علاقه خود را به همکلاسی‌‌ها و دوستان خود معرفی می‌کنند.

پویش معرفی کتاب

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین، با اشاره به برنامه این سازمان برای ایام نوروز بیان کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی همواره برگزار کننده برنامه‌های مختلفی در موضوعات مختلف در ایام نوروز بوده که برنامه راهیان نور، لیگ علمی پایا و دوره بینهایت شو از جمله این برنامه‌ها بوده که هرساله با استقبال دانش‌آموزان بسیاری همراه است.

وی ادامه داد: دشمن در فضای حقیقی و مجازی فکر و ذهن نوجوان ما را مورد هدف قرار داده و از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود که تخریب و انحراف افکار جوانان است، بهره می‌گیرد.

وی بیان کرد: اگر ما بتوانیم محتوای خوب و جذابی را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم، دست دشمن را از این توطئه کوتاه خواهیم کرد به عنوان مثال برنامه راهیان نور مجازی استان قزوین با بیش از ۲۴۰ هزار نفر بازدید آنلاین، این موضوع را به خوبی نشان داد.

رسولی‌فر تصریح کرد: در تعطیلات ایام نوروز که دانش‌آموزان اوقات فراغت بیشتری دارند، برنامه‌های خوبی توسط بسیج دانش‌آموزی استان و نواحی در قالب انواع کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌افزایی، معرفی کتاب، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی برگزار می‌‌شود.

وی توضیح داد: پویش معرفی کتاب از جمله ویژه برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی است که در ایام نوروز به عنوان فعالیت فرهنگی و توسعه سطح دانش دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که در این پویش دانش‌آموزان بخشی از مطلب جذاب کتاب خود به همراه عکس کتاب و اطلاعات نشر و نویسنده را به سازمان بسیج دانش ‌آموزی ارسال می‌کنند و با این کار کتاب مورد علاقه خود را به همکلاسی‌‌ها و دوستان خود معرفی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خاطرنشان کرد: معرفی کتاب توسط دانش آموزان سبب می‌شود تا مخاطبان بنا به سلایق سنی خود در انتخاب کتاب دخیل شوند و این امر سبب می‌شود تا سایر دانش ‌آموزان به انتخاب دوستان خود به مطالعه ترغیب شده و در نهایت از زمان فراغت خود به درستی بهره ببرند.

وی یادآور شد: این سازمان به همراه سایر تشکل‌ها، در کنار اداره آموزش و پرورش علاوه بر ارتقاء آموزش به دنبال تربیت جوان مومن انقلابی است و امروز ماموریت اصلی بسیج این مهم است تا آینده نظام و کشور بیمه شود.

انتهای پیام
captcha