مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب به طور خاص جوانان هستند
کد خبر: 4058693
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب به طور خاص جوانان هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مخاطب بیانیه گام دوم، ملت ایران و به طور خاص جوانان هستند و قبل از هر کاری، کسانی که باید در تبیینِ بیانیه ایفای نقش کنند، با گفتگو و اندیشه‌ورزی به تحلیل علمی بپردازند.

معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی شب گذشته ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در هشتمین جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در سطح اول، چشم‌انداز روشنی برای شکل‌ دادن به تمدن نوین اسلامی پیش روی ما قرار داده است.

وی بیان کرد: این سند در سطح دوم سیاست‌های کلان نظام در زمینه استقلال، آزادی، عزت ملی، سبک زندگی، عدالت، مبارزه با فساد، اقتصاد، علم، پژوهش و دیگر عرصه‌هایی را که محورهای تحول در جامعه هستند، به دقت تبیین کرده است.

حجت‌الاسلام معبودی قزوین ادامه داد: اولین عنصری که ما در هر حرکت اجتماعی نیاز داریم همان‌طور که در گام اول این عنصر شکل گرفت، عنصر عزم و اراده و امید به ثمربخشی و یک نگاه عمیق معرفتی است.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از تمام ظرفیت‌های تبلیغی بهره بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه باید با اخلاص، همت جهادی و سعه صدر منشور اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند، خاطرنشان کرد: طلاب با تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب رسالت تمدن سازی اسلامی را محقق سازند.

وی گفت: مخاطب بیانیه گام دوم، ملت ایران و به طور خاص جوانان هستند و قبل از هر کاری، کسانی که باید در تبیینِ بیانیه ایفای نقش کنند، با گفتگو و اندیشه‌ورزی به تحلیل علمی بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: طلاب، برکات انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون را برای مردم بیان کنند و در راستای ارتقای روحیه استکبار ستیزی، دشمن شناسی، انقلابی‌گری و بصیرت افزایی جامعه تلاش کنند.

این مسئول ضمن تبریک سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، بیان کرد: ایمان و اتکای به خداوند متعال، حفظ وحدت و همبستگی، و کار و تلاش مجاهدانه مهمترین رمز پیروزی و در عین حال پیام روز تاریخ ساز سوم خرداد است.

وی اظهار کرد: دشمن با آن همه امکانات خود فکر نمی‌کرد در برابر ما شکست بخورد و این ایمان و نیروی انقلابی و رشادت‌های جوانان ایران بود که توانست در برابر قدرت دشمن متهاجم، قدعلم کند و خرمشهر را از دست آن‌ها آزاد کند.

انتهای پیام
captcha