بیانیه جمعی از بانوان استان قزوین درباره وقایع اخیر کشور
کد خبر: 4089223
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

بیانیه جمعی از بانوان استان قزوین درباره وقایع اخیر کشور

در بیانیه جمعی از بانوان استان قزوین در محکومیت اغتشاشات آمده است که ما بانوان مسئول و مدیر در استان قزوین، تعهد و پایبندی خود به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و تلاش در جهت احقاق اهداف نظام مردمی را اعلام داشته و معتقدیم صاحبان اصلی کشور مردم هستند و انتقاد، از حقوق شهروندی آنان بوده و باید در فضایی آرام و منطقی مطالبه شود.

حجاب و عفاف

به گزارش ایکنا از قزوین، در پی اغتشاشات و اقدامات برخی قانون شکنان جمعی از بانوان مدیر استان قزوین در محکومیت این آشوبگری‌ها بیانیه اعتراضی صادر کردند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله مع المحسنین»

حضور باشکوه مردم ایران در مراسم اربعین حسینی، پیام اتحاد و همدلی مسلمانان، ظلم ستیزی و عدالتخواهی را به دنیا مخابره نمود، در کنار این حماسه عظیم و تمدن‌ساز، دست‌آوردهای اخیر نظام جمهوری اسلامی و مواضع انقلابی رئیس جمهور محترم در سازمان ملل فرصتی را ایجاد کرد تا به دنیا اثبات گردد ایجاد موانع ظالمانه اثری در اراده پولادین ملت ایران ندارد.

بدیهی است در چنین شرایطی که زمان شکوفایی وعده‌های نیک بوده و افق روشن و نوید بخشی پیش روی مسیر انقلاب و ملت است، دشمنان فرصت طلب این مرز و بوم به هر بهانه‌ای در صدد ایجاد ناامنی در کشور هستند.

یکی از مجاری نفوذ دشمن در کشور نهاد مقدس «خانواده» است که خاستگاه فرهنگ و آرامش اجتماعی است. از آنجایی که جامعه ایرانی از دیرباز «زیست عفیفانه» را به عنوان یکی از عوامل اصلی آرامش زندگی خود برگزیده، دشمن با آگاهی از اهمیت این موضوع و با سواستفاده از فضای مجازی یله و رها، این بار به بهانه دفاع از حقوق زنان و دست آویز قرار دادن مسئله حجاب، آشوب‌های خیابانی در کشور را مدیریت می‌کند.

با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر زنان در یک حرکت اجتماعی به طور جدی، آگاهانه و با بصیرت حضور یابند آن حرکت به طور مضاعف پیشرفت خواهد کرد، ما بانوان مسئول و مدیر در استان قزوین، تعهد و پایبندی خود به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و تلاش در جهت احقاق اهداف نظام مردمی را اعلام داشته و معتقدیم صاحبان اصلی کشور مردم هستند و انتقاد، از حقوق شهروندی آنان بوده و باید در فضایی آرام و منطقی مطالبه گردد.

همچنین، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار در حادثه اخیر و تشکر از زحمات نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی، ایجاد هرگونه ناامنی و اغتشاش در کشور را محکوم نموده و خواهان ساماندهی و قانونمند شدن فضای مجازی جهت رفع نیازهای مردم، اجرای کامل قانون عفاف و حجاب (که اکثر بندهای آن به اقدامات ایجابی اشاره دارد)، پیگیری حقوقی و قضایی خسارات وارده مادی و معنوی به ملت شریف ایران توسط اغتشاش گران و فتنه گران از سوی مسئولین قضایی و انتظامی و همچنین برخورد قانونی با هدایتگران اغتشاشات اخیر به منظور تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی
هستیم.

«ان الارض یرثها عبادی الصالحون»

انتهای پیام
captcha