برگزاری جشنواره ملی «انسان تمام» در قزوین
کد خبر: 4101565
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

برگزاری جشنواره ملی «انسان تمام» در قزوین

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین از انتشار فرخوان دومین جشنواره «انسان تمام» خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی برگزار می‌شود.

جشنواره انسان تمام

رضا امیری، دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین، در گفتگو با ایکنا از قزوین، گفت: فرخوان دومین جشنواره هنری «انسان تمام» به صورت ملی و به همت مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی منتشر شده است.

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین بیان کرد: این جشنواره در بخش ادبیات داستانی در شاخه‌های داستانک، داستان کوتاه کودک، فیلمنامه و طرح رمان نوجوان، بخش شعر در شاخه‌های شعر کودک، کلاسیک و ترانه، در بخش گرافیک در شاخه‌های طراحی پوستر و تصویرگری کودک و نوجوان و در بخش آموزش خلاق در شاخه‌های طراحی بازی و طرح درس خلاقانه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا اول دی ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در بخش‌های مذکور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی Ensanetamam.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۵۵۹۶۱۴۱۲ و تلفن همراه ۰۹۳۹۴۰۵۶۷۹۵تماس بگیرند.

امیری یادآور شد: این جشنواره به  به صورت کشوری برگزار می شود و علاقمندان در استان قزوین هم می توانند در این جشنواره شرکت کنند که مراسم اختتامیه این برنامه بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha