یکی از راه‌های رسیدن به آرامش روانی «استغفار» است
کد خبر: 4116767
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

یکی از راه‌های رسیدن به آرامش روانی «استغفار» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه راه حل برطرف کردن اندوه انسان استغفار است؛ گفت: استغفار، باعث امنیت روحی و روانی انسان می‌شود و درنهایت بهترین راه بخشش گناهان، استغفار به درگاه حق است.

معبودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، دوشنبه سوم بهمن در جمع پایوران ناحیه بوئین زهرا، به فواید ماه رجب و استغفار در این ماه اشاره کرد و گفت: یکی از اسامی ماه رجب، استغفار است و ماه رجب، ماه برگشت به سمت خداوند متعال است.

وی ادامه داد: راه حل برطرف کردن غم و اندوه انسان استغفار است؛ همچنین استغفار، باعث امنیت روحی و روانی و رزق و روزی برای انسان می‌شود و در نهایت بهترین راه بخشش گناهان، استغفار به درگاه حق تعالی است، همه انسان‌ها باید از این ماه که ماه خداوند است، بهترین و بیشترین بهره را ببرند.

این مسئول اظهار کرد: خداوند در سوره نور نیز در باب استغفار می‌فرماید؛ منظور از توبه تنها استغفار یا ندامت از گذشته و حتی تصمیم نسبت به ترک در آینده نیست، بلکه علاوه بر همه اینها شخص گناهکار باید در مقام جبران برآید.

وی پایبندی به شعارهای انقلابی، عدالت و عقلانیت را دلیل دشمنی غرب با جمهوری ایران اسلامی دانست و گفت: از نگاه قرآنی، دلیل مخالفت و دشمنی نمرود با حضرت ابراهیم، خداپرستی بود، امروز هم دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، همین شعارهای انقلابی است، شعارهای که فرازمانی و فرامکانی و جهانی است. اخلاق و معنویت، عدالت، استقلال، عزت و عقلانیت نیز از دیگر گناه‌های ملت ایران از سوی غرب و جبهه استکبار است و همه این موارد در فرهنگ و قاموس غرب معنا و مفهوم ندارد و علت اصلی دشمن غرب نیز همین موارد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به الگو شدن ایران در سطح منطقه و بین‌الملل اشاره و تصریح کرد: آمریکا در حال حاضر به این واقعیت رسیده که بدون اراده ایران اسلامی نمی‌تواند نقشه‌های خود را در منطقه عملیاتی کند، ایران اسلامی امروز علی‌رغم همه مشکلات داخلی و بیرونی تبدیل به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی شده است و آمریکا و غرب بیشتر نگران این هستند که ایران در سطح منطقه و بین‌الملل به الگو برای دیگر کشورها تبدیل شود و با همه توان تلاش می‌کنند تا مقابل این الگو شدن بایستند.

معبودی در پایان بیان کرد: امداد غیبی و نصرت الهی، رهبری حکیم و علامه، همراهی مردم با انقلاب از جمله عواملی هستند که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده‌اند، امروز سمت حملات دشمن به سوی رهبری به خاطر تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب است که این مدیریت در کنار همراهی مردم با نظام اسلامی باعث ناکام ماندن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن‌ها شده است.

انتهای پیام
captcha