اجرای طرح اکران ویژه ماه رمضان در سینماهای قزوین
کد خبر: 4129077
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

اجرای طرح اکران ویژه ماه رمضان در سینماهای قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای قزوین گفت: بهای بلیت سینماها تا زمان افطار نیم بهاء و بعد از آن تمام بهاء خواهد بود.

سینما مهتاب

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین فائزی با اشاره به اجرای طرح اکران ویژه ماه رمضان در سینماهای قزوین، گفت: سالن‌های سینمایی استان قزوین می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان حداکثر سه نوبت پس از پایان آخرین نوبت‌های نمایش خود، فیلم اکران کنند.

وی اظهار کرد: بدیهی است سینماهای نمایش‌دهنده فیلم باید به گونه‌ای نوبت‌های اکران را تنظیم کنند که دو ساعت قبل از اذان صبح پایان نمایش محسوب شود و حضور مدیر سینما تا پایان زمان نمایش فیلم در سینما الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: مدیران سینماها حتی‌المقدور به گونه‌‌ای زمان‌بندی نمایش فیلم‌ها را تنظیم کنند که هنگام افطار فیلمی در حال نمایش نباشد و اذان مغرب در سالن انتظار، اعلام و پخش شود.

فائزی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم در روزهای ماه مبارک رمضان، بهای بلیت برای همه سینماها تا زمان افطار نیم بهاء و بعد از آن تمام بهاء خواهد بود.

انتهای پیام
captcha