جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4139926
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به اهمیت نقش رسانه در موضوع جمعیت، گفت: جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» با موضوع جوانی جمعیت در استان قزوین برگزار می‌شود.

کشاورز رئیس بسیج رسانه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» گفت: جشنواره «ایران جوان» با موضوع جوانی جمعیت در استان قزوین برگزار می‌شود که برای این منظور نشست مشترکی با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در این نشست باتوجه به نقش رسانه‌ها در بحث جمعیت، چالش‌های پیش‌ رو و اهمیت فرهنگ‌سازی در باروری، برگزاری این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست تعامل روابط عمومی‌‌های استان با رسانه‌‌ها، جشنواره تولیدات رسانه‌‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با محوریت جهاد تبیین و مشارکت بسیج رسانه در برگزاری جشن روز روابط عمومی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کشاورز در ادامه با اشاره به محورهای جشنواره افزود: در برگزاری این جشنواره بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشارکت دارند که محورهای این جشنواره هم شامل تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط، تک فرزندی و عوارض آن، مقابله با سقط جنین، ناباروری، ترویج ازدواج به هنگام و جوانی جمعیت می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» در بخش‌های خبر، گزارش، تحلیل، مصاحبه و سایر قالب‌های خبری در هفته ملی جمعیت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha