برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «خورشید ولایت» در قزوین
کد خبر: 4141735
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «خورشید ولایت» در قزوین

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین از برگزاری نمایشگاه «خورشید ولایت» همزمان با دهه کرامت به مدت ۱۰ روز در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین خبر داد.

خوشنویسی

محمد رازقی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «خورشید ولایت» در قزوین گفت: نمایشگاه «خورشید ولایت» چکیده و عصاره بهترین آثار اساتید برجسته استان قزوین در حوزه خوشنویسی است که همزمان با دهه کرامت به مدت ۱۰ روز در نگارخانه مهر حوزه هنری استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در این نمایشگاه آثار ۱۹ نفر از اساتید خوشنویسی قزوین ارائه خواهد شد و یک اثر از استاد «جلیل رسولی» چهره ماندگار خوشنویسی ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین استاد جلیل رسولی و دکتر دارابی قائم مقام و معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مهمان ویژه روز افتتاحیه این نمایشگاه هستند؛ افتاحیه این نمایشگاه شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

رازقی گفت: این نمایشگاه از ۳۰ اردیبهشت تا ۹ خرداد از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب در محل نگارخانه مهر حوزه هنری استان قزوین دایر است و اهالی هنر و علاقه‌مندان می‌توانند از این آثار خوشنویسی بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha