برگزاری گردهمایی بانوان قزوینی طلایه‌دار ساخت شبستان حضرت زینب(س)
کد خبر: 4143835
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

برگزاری گردهمایی بانوان قزوینی طلایه‌دار ساخت شبستان حضرت زینب(س)

گردهمایی بانوان قزوینی طلایه‌داران ساخت شبستان حضرت زینب(س) در کربلای معلی، امروز ۶ خرداد در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

حرم حضرت زینب(س)

به گزارش ایکنا از قزوین، مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، در گردهمایی بانوان ایرانی طلایه‌داران ساخت شبستان حضرت زینب(س) در کربلای معلی که امروز ۶ خرداد در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: شما دعوت‌شدگان حضرت زینب(س) هستید که با دعوتنامه ایشان در این جمع مهمان شده‌اید. شهید سلیمانی و همه مدافعان حرم مسیر زیارت اربعین و زیارت عتبات عالیات را برای ما هموار کردند و اینک با مشارکت شما بانوان ایرانی  این موهبت نصیب ما شده که بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از زوار خاندان اهل بیت(ع) داشته باشیم.

وی بیان کرد: حضرت زینب(س) خبرنگار صحرای کربلا بود که به شایستگی و با حفظ امانت قلم، حقایق صحرای عاشورا را برای جهانیان مخابره کرد. حضرت زینب(س) یک بسیجی واقعی بود که با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن توانست پیام کربلا را به شایستگی تبیین و تشریح کند او که  دختر شهید، خواهر شهید و مادر شهید بود هر چه داشت در راه حق فدا و با ایستادگی پیامی صحیح را برای دنیا ارسال کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین افزود: امروز شما خواهران به عنوان نمایندگان بخشی از زنان یک استان گرد هم آمده‌اید تا اتفاق مهمی را رقم بزنید. اگرچه بهترین مکان برای حفظ محبت اهل بیت(ع) دل‌های پاک مؤمنان است اما شما بانوان ایرانی با نیات خود و ساخت صحن و بارگاه برای این انوار الهی محبت خود را با جهان اسلام به اشتراک گذاشته‌اید.

وی بیان کرد: خواهران عزیز ما با اهدای طلا و زیورآلات خود جهت کمک به ساخت و تکمیل بنای صحن و سرا در عتبات عالیات، در سرمایه‌گذاری پر‌سودی مشارکت کرده‌اند که در دنیا و آخرت از برکات آن متنعم خواهند شد.

طاهرخانی گفت: در بیان برکات این انوار نورانی و آنچه منتسب به آنها است همین بس که سال گذشته وقتی پرچم حرم سیدالشهدا(ع) به بیمارستان شهید رجایی برده شد، بیماری که در کما بود، با کمک بستگانش پرچم را لمس کرد و هنوز پرچم از بیمارستان خارج نشده بود که بیماری که سطح هوشیاری‌اش پایین‌تر از ۱۰ درصد بود به حیات طبیعی خود بازگشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در پایان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مردم استان قزوین متعهد شده‌اند که در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان به توسعه حرم و صحن حضرت زینب(س) کمک کنند که ان‌شاالله برای اربعین امسال آماده شده و برای سالیان سال مورد استفاده زائران و عاشقان و محبان اهل بیت(ع) قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha