بسیج فرهنگیان تکمیل‌کننده مأموریت‌های آموزش‌و‌پرورش است
کد خبر: 4152286
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

بسیج فرهنگیان تکمیل‌کننده مأموریت‌های آموزش‌و‌پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان اینکه بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی تکمیل‌کننده مأموریت‌های آموزش‌و‌پرورش است، بیان کرد: باید از ظرفیت بسیج برای ورود نیروهای مؤمن، متدین و انقلابی به آموزش و پرورش استفاده کنیم.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در نشست توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق ضمن تبریک عید قربان و عید غدیرخم، گفت: همه ما باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم و سعی کنیم بهترین، خالص‌ترین و متدین‌ترین نیرو برای جمهوری اسلامی باشیم.

سیاهکالی‌مرادی اظهار کرد: نقش بسیج از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نقش مؤثر و آشکاری است و هرجا شرایط برای کشور سخت شده ، تفکر بسیجی به کمک کشور آمده است. 

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی تکمیل‌کننده مأموریت‌های آموزش و پرورش است، بیان کرد: باید از ظرفیت بسیج برای ورود نیروهای مؤمن، متدین و انقلابی به آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امروز فرصت برای ایفای نقش بسیجیان فراهم است، عده‌ای هدفمند تلاش می‌کنند جامعه فرهنگیان را مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند در حالی که قاطبه معلمان مؤمن، باتقوا و متعهد هستند.

وی افزود: بسیج فرهنگیان یاری‌گر ما در برگزاری یادواره شهدا، راهیان نور و راهیان پیشرفت است. در سال تحصیلی آینده برای راهیان پیشرفت سهمیه تهیه می‌کنیم و دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت سرمایه‌گذاری کنند.

سیاهکالی مرادی ضمن تشکر از تلاش‌های سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین، خاطرنشان کرد: باید نیروهای جوان، توانمند و انقلابی شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شود و امیدواریم بتوانیم با همدلی و اتحاد بیشتر قدم‌های مؤثری برای اعتلای آموزش و پرورش برداریم.

انتهای پیام
captcha