جشن عید «مباهله» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4154231
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

جشن عید «مباهله» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری جشن عید مباهله در بوستان فدک قزوین خبر داد.

عید مباهله

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در یکصد دوازدهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که با موضوع گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و برگزاری مراسم عید مباهله برگزار شد، گفت: معمولاً عید مباهله جدی گرفته نشده است و مردم از اهمیت آن مطلع نیستند.

وی با بیان اینکه ما در تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی و تبلیغی باید این عید را که روز بسیار مهمی است معرفی کنیم، بیان کرد: اهمیت این روز به قدری است که آیه ۶۱ سوره عمران به ماجرای مباهله اشاره دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به همزمانی عید مباهله با هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: باید از فرصت عید مباهله برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که از مشارکت عموم مردم در این جشن استفاده کنیم و بر همین اساس ویژه برنامه عید مباهله در بوستان فدک قزوین برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: این جشن از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در بوستان فدک برپا می‌شود و در آن از چهره‌های برجسته بانو و فعال در عرصه عفاف و حجاب تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام
captcha