دوره ملی و مجازی «ضد» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4155260
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

دوره ملی و مجازی «ضد» در قزوین برگزار می‌شود

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: «دوره ضد»، چکیده مفاهیم، راهبرد و راهکارهای مورد نیاز جهت تعامل و ارتباط متناسب با مخاطبان نوجوان و جوان است که به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

دوره ملی و مجازی ضد

میلاد جباری، دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین با اشاره به تلاش مؤسسه جوانان آستان‌ قدس‌ رضوی در استان قزوین در جهت توانمندسازی گروه‌های مرتبط با نوجوان و جوان، گفت: این مؤسسه برای اولین بار در کشور، اقدام به برگزاری دوره جامع اصول و شیوه‌های تعامل با نوجوان پر چالش دهه هشتادی کرده است.

وی افزود: «دوره ضد»، چکیده مفاهیم، راهبرد و راهکارهای مورد نیاز جهت تعامل و ارتباط متناسب با مخاطبانی است که با ذهنی پرشبهه و کنشگری‌های هنجارشکنانه، در فضای فرهنگی طرد شده‌اند و در ذهن بسیاری به عنوان نسلی گسسته از سایر نسل‌ها و غیرقابل تعامل در نظر گرفته می‌شوند.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: تمام دوره شامل ۲۵ ساعت فیلم اختصاصی و ضبط شده در استودیوی مؤسسه جوانان است و اساتید این دوره شامل حجج‌الاسلام وکیلی، سوزنچی، تولایی، باقرزاده، معماریانی، عزیزی و سید بشیر حسینی  است و محتوا به‌صورت مجازی، در قالب فایل‌های تدریس در قالب پنج گام به مخاطب ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان با شروع هر مرحله، فیلم استاد را مشاهده کرده و در انتهای مرحله نیز به پنج سوال تستی پاسخ می‌دهند. هزینه اصلی دوره سه میلیون ریال است اما به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت «رایگان» در دوره شرکت کنند.

به گزارش ایکنا علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در دوره «ضد» به آدرس اینترنتی «zed.javanan.org» مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha