اکران آثار خوشنویسی عاشورایی هنرمندان قزوینی در شهر
کد خبر: 4166478
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

اکران آثار خوشنویسی عاشورایی هنرمندان قزوینی در شهر

به مناسبت همزمان شدن روز قزوین و ایام اربعین حسینی حوزه هنری استان قزوین با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اقدام به فضاسازی شهر قزوین با آثار خوشنویسی عاشورایی هنرمندان قزوین کرد.

اکران آثار عاشورایی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری استان قزوین با بیان اینکه به مناسبت همزمان شدن روز قزوین و ایام اربعین حسینی حوزه هنری استان قزوین، برای اولین بار آثار هنرمندان حاضر شهر قزوین در قالب تابلوهای شهری به اکران درآمد، گفت: با توجه به پایتختی قزوین در هنر خوشنویسی از هنرمندان خوشنویس شهر قزوین که دارای درجه استادی هستند خواسته شد تا آثار عاشورایی مناسب اکران شهری را به حوزه هنری ارائه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: آثار دریافتی در بیش از ۴۰ نقطه شهر قزوین در سازه‌های بیلبورد، پل‌برد و فیکسچر نصب شد و نمایش این آثار تا اربعین ادامه دارد؛ همچنین با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ به‌زودی آثار هنرمندان عکاس، خوشنویس و تصویرگر نیز در تابلوهای شهری قزوین در معرض دید همشهریان قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه هنری استان قزوین به اهداف دیگر همکاری بین حوزه هنری و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پرداخت و گفت: سعی ما این است که بتوانیم با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و همچنین با ظرفیت بالای هنری هنرمندان قزوینی، برای ارتقا هویت بصری شهر تلاش کنیم.  

وی بیان کرد: مدیریت سازمان زیباسازی شهر قزوین با نگاه وسیع به هنر و هنرمندان قزوین در خصوص تبلیغات فضای شهری اخیراً همکاری شایسته‌ای با حوزه هنری داشته است. بدون شک در آینده نزدیک حوزه هنری استان قزوین همراه با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری هنرمندان قزوینی اتفاقات خوبی را برای مردم قزوین در این حوزه رقم خواهد زد.

انتهای پیام
captcha