ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت فرهنگی به مددجویان در قزوین
کد خبر: 4168111
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت فرهنگی به مددجویان در قزوین

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ۱۰ هزار و ۲۳۵ خدمت فرهنگی به مددجویان و نیازمندان در استان ارائه شده است.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، فریدون مهدویان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ۱۰ هزار و ۲۳۵ خدمت فرهنگی به مددجویان و نیازمندان در استان ارائه شده و در حال حاضر در استان هشت هزار و ۵۱۸ دانش آموز و ۴۸۶ دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد امام(ره) بهره‌مند هستند.

وی اظهار کرد: در این مدت ۹۳۱ نفر از اردوی زیارتی، آموزشی و تربیتی بهره‌مند شدند همچنین در این ایام پنج هزار و ۴۹ نفر از برنامه‌های آگاه سازی و آموزش مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

مهدویان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ۷۱۵ نفر از خدمات فرهنگی به دانش آموزان و طلاب علوم دینی، ۸۴۷ نفر از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی، یک هزار و ۱۸۱ نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره استفاده کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۸۷ نفر از تأمین شهریه دانشجویان و یک هزار و ۲۱۵ نفر از خدمات ارائه شده در کانون‌های فرهنگی استفاده کردند.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای ارتقای فرهنگی خانواده‌های نیازمند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

انتهای پیام
captcha