جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4172671
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی از ۱۰ تا ۱۴ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد.

جشنواره اقوام ایرانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، ضمن اشاره به اهمیت معرفی فرهنگ ایرانی در جهت هویت‌سازی، اظهار کرد: جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی از ۱۰ تا ۱۴ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، برنامه‌های شاد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: اجرای موسیقی سنتی و نمایش آیینی اقوام استان‌های کردستان، گیلان، آذربایجان شرقی، قزوین و اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای در مدت برگزاری این جشنواره و نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰ بخشی از برنامه‌های جنبی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: مشارکت‌کنندگان در قالب ۷۰ غرفه محصولات خود در حوزه صنایع ‌دستی،سوغات و هدایا عرضه خواهند کرد.

خورگامی در پایان یادآور شد: این جشنواره و نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر و پذیرای بازدید عموم و همشهریان گرامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha