واقفان در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کنند
کد خبر: 4173603
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

واقفان در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کنند

رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز با بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضروری است، گفت: واقفان باید در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کنند و وقف خود را در مسیر نیازهای عمومی جامعه انجام دهند.

وقف چشمه همیشه جاری

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم عباسپور، رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز، شنبه ۱۵ مهر در جمع دست‌اندرکاران امور وقف در این شهرستان، گفت: وقف از ارزشمندترین فعالیت‌هایی است که اثرات آن علاوه بر زندگی دنیایی فرد، پس از مرگ و تا زمانی که زندگی در این جهان جاری است برای انسان باقی می‌ماند.

وی در ادامه اظهار کرد: همه واقفان و خیران این احساس را دارند که اگر کمبودی وجود دارد، در راستای رفع آن با علاقه تلاش کنند تا مشکل رفع شود همانگونه که ما وقف‌هایی را داریم که پس از قرن‌ها هنوز خدماتی را به بشریت ارائه می‌دهند.

این مسئول بیان کرد: وقف یک حکم الهی است که قبل از اسلام هم بوده و پیامبر اسلام این حکم الهی را امضا و تکمیل کرده و گسترش و جامعیت بخشیده است و مردم باید بدانند وقف صدقه جاریه است لذا اصحاب رسانه می‌بایست در راستای ترویج وقف گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضروری است و واقفان در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کنند و وقف خود را در مسیر نیاز ای عمومی جامعه انجام دهند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز  در پایان گفت: با توجه به نقش وقف در زمینه اقتصادی، می‌توان به این مهم توجه داشت که در سایه وقف بسیاری از مشکلات اجتماعی مرتفع خواهد شد و به سمت عمران و آبادانی پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام
captcha