برگزاری رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ در قزوین
کد خبر: 4174434
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

برگزاری رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ در قزوین

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: با توجه به میزبانی قزوین در دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در راستای عمل به اهداف این جشنواره رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ در قزوین برگزار می‌شود.

امامقلی رئیس حوزه هنری قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوره هنری قزوین، محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری قزوین با اشاره به میزبانی قزوین در دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گفت: در راستای عمل به اهداف این جشنواره رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ در قزوین برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محوریت آثار تولید شده برای این رویداد معرفی هویت تاریخی، ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت، چهره‌های شاخص، آداب و رسوم، غذا و سوغات قزوین است. 

رئیس حوزه هنری قزوین با بیان اینکه این رویداد مختص شرکت‌کنندگان بومی است، بیان کرد: این رویداد فرصت خوبی برای فعالان تولید اثر تصویری است تا با شرکت در آن و تولید اثر، ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری دیار خود را به تصویر بکشند. 

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام تا ۲۰ مهر ماه است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد تولید فیلم و مستند ۱۰۰ می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.artqazvin.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha