جشنواره «کوک چهارم» در قزوین با معرفی آثار برتر به پایان رسید
کد خبر: 4174566
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

جشنواره «کوک چهارم» در قزوین با معرفی آثار برتر به پایان رسید

جشنواره مبتکرانه «کوک چهارم» که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد با معرفی آثار برتر در بخش‌های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با موبایل و دوربین حرفه‌ای با معرفی آثار برتر پایان یافت.

عکاسی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین، مراسم اختتامیه جشنواره «کوک چهارم» شب گذشته در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) برگزار شد، این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه با محور جلوه‌های اخلاق در شهر صورت گرفت و در بخش فیلم کوتاه ۹۷ فیلم از ۱۸ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه رسید که ۲۲ اثر مورد قضاوت قرار گرفتند و آثار برتر انتخاب شدند.

بنا بر این خبر در بخش فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای که داوری آن بر عهده عطا مجابی، ابوالفضل سروش‌مهر و آرش صافی بود؛ در بخش استانی، مهدی کشتکار با فیلم« گوشتزد» اول شد، فیلم «دم» به کارگردانی میثم آقاجانزاده دوم شد و مرتضی سازنده با فیلم «کارتن» در رده سوم قرار گرفت.

در بخش فیلم کوتاه هنرمندان کلان شهرها نیز مریم محمدی از استان تهران با فیلم «بگو مگو» اول شد، امیرحسین مهماندوست از کرج با فیلم «وارث» در رده دوم جای گرفت و سعید مدانی با فیلم «غیاب» از زاهدان در رده سوم جای گرفت. در این بخش فیلم «وکیل» به کارگردانی ایمان ادراکی از شیراز و فیلم «آوای دیوارهای شهر» به کارگردانی مینا مهدیان از بندرعباس شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش عکس تعداد ۴۱۴ قطعه عکس از ۱۵ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری مهدی مقیم‌نژاد، عباس سرلک و مهران مافی بردبار تعداد آثار برتر انتخاب شد. در بخش کلان شهرها امیر حسین کمالی، از استان اصفهان اول شد، عبدالرحمان مجرد از استان اردبیل دوم شد و زهره لک از استان تهران در رده سوم جای گرفت. در این بخش فرهاد زرگریان از تبریز و یاسر محمدخانی از اراک هم شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته عکس با تلفن همراه در کلان شهرها نیز محمد رسول حاتم آبادی از اراک در مکان اول ایستاد، سینا بی‌جوهر از ارومیه در رده دوم جای گرفت و علی خوانین از شیراز هم سوم شد. در این بخش شهرام جعفری از اردبیل و احمدرضا مختاری‌‎فر از مشهد شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته عکس با تلفن همراه در بخش استانی محمود چیتگر زاده اول شد، مهرنوش اسداللهی در مکان دوم جای گرفت و امید مهاجر هم سوم شد. در این بخش همچنین محمدحسین لک شایسته تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام
captcha