اراده آهنین مبارزان فلسطینی هرگز شکسته نمی‌شود
کد خبر: 4175003
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
امام جمعه قزوین:

اراده آهنین مبارزان فلسطینی هرگز شکسته نمی‌شود

امام جمعه قزوین با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، گفت: آواره کردن جمعیت زیادی از مردم فلسطین از جمله جنایات صهیونیست‌هاست، صهیونیست‌ها مردم فلسطین را از خانه‌هایشان بیرون کردند، اما هرگز نتوانسته‌اند اراده آهنین این بندگان خدا را بشکنند و هرگز هم نخواهند توانست.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز ۲۱ مهر در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی مردم ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: این حرکت مردمی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت بسیار ارزشمندی بود.

وی بیان کرد: دومین معنای این حرکت زیبای شما این است که شما در حمایت از مظلوم‌ترین انسان‌های روی کره زمین اقدام کرده‌اید، این قدم‌هایی که برداشتید هم در حمایت از مستضعفان بود و هم به سمت نماز جمعه حرکت کردید، نماز جمعه نماز نفرین بر صهیونیست‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: سفارش شده در رکعت اول نماز جمعه سوره جمعه قرائت شود، ۴ آیه از این سوره رسواکننده حیله‌ها، مکرها، نیرنگ‌ها، دروغ‌ها و بی‌دینی‌های یهودیان صهیونیست است.

وی خاطرنشان کرد: حال ببینیم ما امروز در مقابل چه کسانی شعار دادیم و نفرت و انزجار خود را نسبت به چه کسانی اعلام کردیم؟ کسانی که بیش از ۷۰ سال همواره مشغول جنایت بودند، آدم‌ها را می‌دزدیدند، زندانی و در زندان شکنجه می‌کردند، این یک نوع از جنایات این‌ها بوده است.

شهادت  ۳۳ هزار کودک در ۷۰ سال

امام جمعه قزوین یادآور شد: در طی این ۷۰ سال بیش از ۳۳ هزار کودک توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، همچنین پدران و مادران بسیاری نیز توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، خانه‌شان خراب شده است، این کودکان بی‌سرپرست و آواره بیابان‌ها شده‌اند، یعنی آن‌هایی که زنده مانده‌اند، از دست این صهیونیست‌های جنایتکار چنین وضعی دارند.

وی تصریح کرد: بمباران اردوگاه‌ها از دیگر جنایات صهیونیست‌ها است، پناهنده یعنی کسانی که خانه‌شان خراب شده و هیچ جایی در عالم ندارند و به اردوگاه پناه می‌برند تا روزگار بگذرانند، چقدر از اردوگاه‌های صبرا و شتیلا و موارد متعدد دیگر توسط صهیونیست‌ها خراب شده است، حتی اردوگاهی که معلولان به آنجا پناه برده بودند توسط صهیونیست‌ها ویران شد، همه این اردوگاه‌ها بمباران شد و پناهندگان آن‌ها قتل عام شدند.

این مسئول گفت: آواره کردن جمعیت زیادی از مردم فلسطین نیز از جمله جنایات صهیونیست‌هاست، صهیونیست‌ها مردم فلسطین را از خانه‌هایشان بیرون کردند، اما هرگز نتوانسته‌اند اراده آهنین بندگان خدا را بشکنند و هرگز هم نخواهند توانست. قتل عام مردم بی‌پناه از دیگر جنایات صهیونیست‌هاست، امروز هم نمونه این جنایات را می‌بینیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: شکستی که به صهیونیست‌ها وارد شد غیرقابل ترمیم است، صهیونیست‌ها دیگر نمی‌توانند خود را ترمیم کنند و از نظر قدرت، جرأت و جسارت به حالت پیش از این عملیات برگردند، دیگر صهیونیست‌ها مرده‌اند.

فلسطینی‌ها مردانه می‌جنگند

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شرایطی که اکنون صهیونیست‌ها دارند نشان می‌دهد ما باید عجله کنیم و گوش این‌ها گرفته شود و از این سرزمین‌های اشغالی بیرون انداخته شوند، حتی خود صهیونیست‌ها هم وحشت کرده‌اند و به پناهگاه‌هایشان خزیده‌اند و در آنجا زندگی می‌کنند، اکنون بهترین زمان است که بساط آن‌ها به کلی برچیده شود، زیرا زمینه آن را خدای متعال به خوبی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار بود که فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت به جای اینکه تدافعی برخورد کند، تهاجمی برخورد کردند، همیشه صهیونیست‌ها یک کاری می‌کردند و فلسطینی‌ها دفاع می‌کردند، در تمام آن روزهای مقاومت ۳۳ روزه در غزه و مقاومت ۸ روزه همین طور بود اما این بار فلسطینی‌ها بودند که تصمیم گرفتند مردانه بجنگند و شاهد بودیم چقدر هم مردانه جنگیدند. 

آیت الله عابدینی گفت: این جنگ یک جنگ ترکیبی غافلگیرانه بود، غافلگیرانه بودن، با سرعت انجام شدن، زمینی و هوایی بودن، چریکی بودن، کلاسیک و پادگانی بودن، سایبری و تبلیغاتی بودن در فضای مجازی، رسانه‌ای، اطلاعاتی و امنیتی بودن از ویژگی‌های این جنگ بود، آنقدر امنیتی بود که هنوز نمی‌توانند تحلیل کنند فلسطینی‌ها چطور حرکت کردند که در کوتاه‌ترین زمان این ضربه سنگین را به صهیونیست‌ها وارد کردند.

وی تصریح کرد: «طوفان‌الاقصی» نقطه عطفی برای مقاومت اسلامی است، چون مقاومت اسلامی به رسمیت شناخته شد و این طوفان از نظر عزت، اقتدار، هیبت و شکوه بی‌نظیر بود، همچنین طوفان‌الاقصی نقطه عطفی برای صهیونیست‌ها از نظر ذلت، ضعف، ترس و ضربه جبران ناپذیر بود.

انتهای پیام
captcha