«جام رسانه‌ای امید» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4183328
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

«جام رسانه‌ای امید» در قزوین برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به لزوم جهاد تبیین در رسانه‌ها، گفت: «جام رسانه‌ای امید» با هدف امیدآفرینی و نمایش پیشرفت‌های استان در عرصه‌های مختلف علمی و محرومیت‌زدایی دوم آذر ماه برگزار می‌شود.

کشاورز مسئول بسیج رسانه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۳۰ آبان در دفتر بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و نشان دادن پیشرفت‌های کشور به نسل جوان، «جام رسانه‌ای امید» با هدف امیدآفرینی و نمایش پیشرفت‌های استان در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: رسانه‌ها ‌می‌توانند در گروه‌های ۲ تا پنج نفری و یا فردی در این رویداد شرکت کنند و اخبار امیدآفرین خود را در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، تصویری، پوستر اینفوگرافیک، پادکست، تیتر، کلیپ موبایلی در تمام سکوهای فعال کشور با هشتگ پیشرفت قزوین منتشر کنند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: رویداد ۲۴ ساعته «جام رسانه‌ای امید» در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید براساس شاخص‌هایی چون حجم و تعداد انتشار خبر، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب توسط داوران سنجیده خواهد شد.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: رویداد «جام رسانه‌ای امید» پنجشنبه دوم آذر ماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه در مرکز «حمپا» واقع در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار خواهد شد و به نفرات و تیم‌های برتر این جام علاوه بر معرفی به مسابقات کشوری هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha