امروز آرمان‌ شهدا در جهان اسلام با عنوان «جبهه مقاومت» دنبال می‌شود
کد خبر: 4184148
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
استاندار قزوین:

امروز آرمان‌ شهدا در جهان اسلام با عنوان «جبهه مقاومت» دنبال می‌شود

استاندار قزوین گفت: امروز دنیا شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و آرمان‌های شهدا در گوشه گوشه جهان اسلام تحت عنوان جبهه مقاومت دنبال می‌شود و در همه کشورهای دنیا اقتدار جریان مقاومت نمایان شده است.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، عصر شنبه ۴ آذر در جریان بازدید از معراج‌الشهدا در قزوین و در جمع تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: حضور در قدمگاه شهدای گرانقدر استان قزوین و محل عروج و معراج شهدا و حضور در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار بزرگی است و امیدواریم بتوانیم راه آن‌ها را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: به طور قطع مجموعه دولت در سراسر کشور زحمت‌هایی که در مجموعه‌های این چنینی اتفاق می‌افتد آگاه می‌شوند و از کسانی که به تقویت نگاه نسل‌های جوان می‌پردازند، حمایت خواهد کرد و استان قزوین هم از این قاعده مستثنی نیست.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: راویان دفاع مقدس در روایت‌گری خود باید قرابتی بین وضعیت امروز انقلاب اسلامی با پیشینه‌ای که مبتنی بر عملکرد شهدا شکل گرفته، برقرار کنند و امروز باید همان بویی به مشام برسد که شهدا آن را پایه‌گذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز دنیا شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و آرمان‌های شهدا در گوشه گوشه جهان اسلام تحت عنوان جبهه مقاومت دنبال می‌شود و در همه کشورهای دنیا اقتدار جریان مقاومت نمایان شده است.

اعلایی با بیان اینکه برای ادامه دادن راه و آرمان شهدا باید زمینه حضور وفاداران به این آرمان در مناصب محقق شود، اظهار کرد: هر گاه از تفکر و آرمان شهدا فاصله گرفتیم هزینه‌های بسیاری متحمل شدیم و نباید اجازه دهیم چنین فضایی در کشور جاری باشد، هم اکنون در استان قزوین کسانی روی کار هستند که نسبت به موضوعات تقید و تخصص دارند و همین مهم توانسته گره‌های زیادی را از مشکلات استان باز کند.

استاندار قزوین در پایان گفت: مسیرهای حرکتی و نتایج اقدامات نباید متناقض با خواست و اراده شهدا باشد و این مهم در استان به شدت دنبال می‌شود و هیچ گاه در تناقض با مکتب و شیوه شهدا حرکت نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha