اهمیت «امیدآفرینی» در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین
کد خبر: 4186259
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

اهمیت «امیدآفرینی» در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین به موضوعاتی چون امیدآفرینی، فعال کردن ظرفیت‌های بومی استان، قرآن، عترت، ایران قوی، سبک زندگی ایرانی، خدمات شهری، ورزش، اقوام ایرانی در قالب پویانمایی، بازی و تولید نرم‌افزار می‌پردازد.

تولید محتوای دیجیتال

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدرضا خوش‌عقیده، مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۱۵ آذرماه با محوریت «پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج» در سالن شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اهدافی از جمله شناسایی، حمایت، توانمندسازی و شبکه‌سازی ایده‌های برتر بسیج در حوزه تولیدات تخصصی و مورد نیاز جبهه انقلاب اسلامی و کمک به ایجاد نهضت تولید محتوای مورد نیاز کشور در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی و رونق کسب و کارهای مجازی را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: در این دوره به موضوعاتی چون امیدآفرینی، فعال کردن ظرفیت‌های بومی استان، قرآن، عترت، ایران قوی، سبک زندگی ایرانی، خدمات شهری، ورزش، اقوام ایرانی در قالب پویانمایی، بازی و تولید نرم‌افزار پرداخته خواهد شد. در این رویداد ۲۰ تا ۲۵ گروه ۲ تا ۴ نفره در ۴۸ ساعت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین درباره جزئیات تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای بسیج و با اشاره به اینکه محدودیت جنسیتی و سنی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد، بیان کرد: گروه‌های شرکت‌کننده از جزئیات موضوعات اطلاعی ندارند و پس از افتتاحیه چگونگی و جزئیات موضوعات در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت و در برنامه اختتامیه چهره سال فضای مجازی جبهه انقلاب در قزوین معرفی و تجلیل خواهد شد.

خوش‌عقیده گفت: استان قزوین تاکنون در مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، خوش درخشیده است؛ خوشبتانه در سال ۹۹ در حوزه نرم‌افزار رتبه دوم کشوری و سال ۱۴۰۰ در زمینه تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم. همچنین گروه‌های منتخب کشوری به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی می‌شوند و از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha