ثبت‌نام ۱۱۰ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تأثیرگذار
کد خبر: 4190028
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

ثبت‌نام ۱۱۰ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تأثیرگذار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مهلت ثبت‌نام در کنگره بانوان تأثیرگذار تا ۸ دی ماه سال جاری است و تاکنون ۱۱۰ بانوی قزوینی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شرکت در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار ثبت‌نام کرده‌اند.

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، کبری علیخانی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، در نشست مشاورین بانوان فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در استانداری برگزار شد، گفت: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در استان قزوین برگزار می‌شود، بانوان تأثیرگذار به کسانی گفته می‌شود که پویا و فعال هستند و در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه زنانه، در خانواده‌ و عرصه‌های مهم جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: معرفی و انتخاب بانوان تأثیرگذار با هدف اجرای سند تحول دولت مردمی در راستای ترویج زن الگوی سوم انجام می‌شود که می‌تواند نمایش خوبی از توانمندی‌های زنان در حوزه‌های مختلف باشد.

این مسئول افزود: بانوان تأثیرگذار قزوینی که در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت دارند می‌توانند با مراجعه به سایت banooiran.ir در این کنگره ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی کنگره ملی در معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور تشکیل شده و در استان‌ها نیز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به عنوان زیر مجموعه بخش‌های علمی و اجرایی کنگره را در قالب کارگروه‌های تخصصی پیگیری می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در این کنگره تا ۸ دی ماه سال جاری است، همچنین گنگره در تاریخ سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

علیخانی در پایان اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ بانوی قزوینی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شرکت در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار ثبت‌نام کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد، در پایان سه بانوی تأثیرگذار استانی در سطح ملی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام
captcha