«هویت دختران» در کانون پرورش فکری بازیابی شود
کد خبر: 4193453
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

«هویت دختران» در کانون پرورش فکری بازیابی شود

فاطمه محمدبیگی گفت: یکی از مواردی که ضرورت دارد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شود بازیابی هویت واقعی دختران است؛ نیازمند محیط امن دخترانه‌ای در کانون هستیم تا دختران ما با فرهنگ فاطمی و زینبی رشد کنند.

فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که ۲۱ دی‌ماه در حسینیه امینی‌ها با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین برگزار شد، گفت: امیدوارم با حضور دکتر علامتی شاهد برکت روزافزون برای استان قزوین باشیم، چراکه قزوین شهر هنرمندان، علما و دانشمندانی است که در این شهر نقش‌آفرینی‌ها کرده‌اند.  

وی اظهار کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید به نیروی انسانی توجه شود و با ظرفیت‌های خوبی که در قزوین وجود دارد ما آماده اجرای طرح‌های کشوری هستیم.  

این نماینده مجلس ادامه داد: زیست بوم قزوین به دلیل قدمت تاریخی که دارد یک زیست بوم خلاق، نوآور و با اصالت است و این اصالت به ما اجازه می‌دهد که بهترین‌ها را در دیار مینودری پرورش دهیم، اما در این خصوص نیازمند بودجه هستیم. 

محمدبیگی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که ضرورت دارد در کانون انجام شود بازیابی هویت واقعی دختران است؛ نیازمند محیط امن دخترانه‌ای در کانون هستیم تا دختران ما با فرهنگ فاطمی و زینبی رشد کنند، چراکه مادران انسان‌ساز فرهنگ‌ساز می‌شوند. 

وی در پایان گفت: متأسفانه امروزه با موضوع فرار مغزها مواجه هستیم که در این خصوص نیز باید امیدآفرینی و وطن‌دوستی از سنین پایین در ذهن کودکان نهادینه شده و ترویج داده شود.

انتهای پیام
captcha