سومین جشنواره خوشنویسی «جلوه» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4195794
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

سومین جشنواره خوشنویسی «جلوه» در قزوین برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با همکاری بنیاد علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت سومین جشنواره ملی خوشنویسی «جلوه» را برگزار می‌کند.

خوشنویسی

به گزارش ایکنا از قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با همکاری بنیاد علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت «سومین جشنواره ملی خوشنویسی جلوه» را برگزار می‌کند. در همین راستا دبیرخانه جشنواره تمام هنرمندان و علاقه‌مندان اعم از دانشگاهیان و عموم مردم را به شرکت در این جشنواره فرا می‌خواند.

این جشنواره شامل بخش‌های خوشنویسی آیات، احادیث، اشعار و جملات قصار با موضوع امامت و مهدویت، گرایش‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، نقاشی خط است و جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم در هر گرایش، کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و اهدای لوح تقدیر به شرکت کنندگان از جوایز در نظر گرفته شده است.

آثار باید در ابعاد (۵۰*۷۰ یا ۳۵*۵۰) باشد، تعداد اثر ارسالی محدودیتی ندارد و اثر ارسالی باید در سال جاری خلق شده باشد؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سایت emamat.iau.ir ثبت کنند و یا آثار در ایتا به شماره ۰۹۰۳۶۱۸۳۳۷۱ ارسال شود.

این جشنواره ۲۴ بهمن ماه مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۸۳۳۶۷۰۰۵۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha