ایجاد شبکه شناسایی آسیب‌های اجتماعی در ۴۸ محله قزوین
کد خبر: 4197003
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

ایجاد شبکه شناسایی آسیب‌های اجتماعی در ۴۸ محله قزوین

دستیار استاندار قزوین در امر مردمی‌سازی با بیان اینکه در ۴۸ محله هدف استان قزوین به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، شبکه‌های محلی ایجاد شده است، گفت: این شبکه‌ها با همکاری سپاه، قرارگاه تحول اجتماعی و سازمان تبلیغات اسلامی و براساس رویداد نهضت اجتماعی در میدان حاضر شده‌اند.

خورشیدی دستیار استاندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد خورشیدی، دستیار استاندار قزوین در امر مردمی‌سازی، با اشاره به مشارکت مردمی در قزوین، تصریح کرد: مشارکت هزار و ۶۷۶ قزوینی در ارائه طرح و ایده‌های مسأله محور نشان از روند رو به رشد نهضت مردمی‌سازی در حل مشکلات این استان دارد. 

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم تحقق مردمی‌سازی است، برای این منظور نشست‌های مختلف با اقشار نخبه و صاحب نظر برگزار شده است تا مردم در تصمیم‌گیری‌ها و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

این مسئول بیان کرد: این نشست‌ها شامل ۳۵ نشست با حضور استاندار و ۱۰ نشست با حضور فرمانداران در شهرستان‌های استان است، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، کشاورزان، متنفذین، معتمدین، بازاریان، صنعتگران و تولیدکنندگان از جمله شرکت‌کنندگان این نشست‌ها بوده‌اند.

 وی همچنین از برگزاری رویداد «شهریاران» در سطح ملی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد فرصتی برای مشارکت مردم در ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین در حوزه روستایی و شهری فراهم کرده است، هزار و ۶۷۶ نفر در این رویداد مشارکت کردند و در نهایت نیز ایده و طرح ۲۳۸ نفر به مرحله داوری رسیده‌ است.
 
دستیار استاندار قزوین در امر مردمی‌سازی تصریح کرد: در رویداد نوآوری اجتماعی، فعالان تشکل‌های مردمی و گروه‌ها دور یکدیگر جمع شده و یک مجموعه را تشکیل می‌دهند که در این راستا حمایت‌های مادی و معنوی در نظر گرفته شده است. 

خورشیدی با بیان اینکه در ۴۸ محله هدف به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، شبکه‌های محلی ایجاد شده است، یادآور شد: این شبکه‌ها با همکاری سپاه، قرارگاه تحول اجتماعی و سازمان تبلیغات اسلامی و براساس رویداد نهضت اجتماعی در میدان حاضر شده‌اند و حل مسائل و موضوعات محلات را در دستور کار قرار خواهند داد.

انتهای پیام
captcha