برگزاری تور «وصال شیرین» برای زوج‌های جوان استان قزوین
کد خبر: 4209929
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

برگزاری تور «وصال شیرین» برای زوج‌های جوان استان قزوین

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از اعزام زوجین جوان استان قزوین به مشهد مقدس در قالب تورهای ماه عسل «وصال شیرین» خبر داد.

امام رضا

امیر اسلامی‌صدر، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری تورهای ماه عسل با عنوان «وصال شیرین» برای زوجین جوان استان قزوین به مقصد مشهد مقدس، گفت: این طرح با هدف ایجاد یک سفر زیارتی ارزان و کیفی، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا و همچنین ترویج فرزندآوری به‌موقع برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: زوج‌های جوانی که در سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ ازدواج کرده‌اند و دارای یکی از شاخصه‌های  مهریه کمتر از ۱۴ سکه طلا یا معادل آن، دارا بودن سن مناسب (سن تشویقی وام ازدواج) و ازدواج آسان و همچنین شرکت‌کنندگان در جشن‌های وصال در اولویت این طرح هستند.

اسلامی‌صدر در ادامه بیان کرد: در این تور برنامه‌های توانمندساز در قالب آموزش‌ها و انتقال مفاهیم در بستر‌های متنوع و جذاب حضوری و مجازی در حوزه خانواده و جمعیت برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: این طرح به صورت پایلوت و با همکاری بنیاد ملی خانواده کشور، دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، دفتر امور بانوان استانداری، کانون وصال شیرین، خانه مهر ترنج و مؤسسه خیراندیشان جوان کوثر در استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha