ترور «شهید فخری‌زاده» بی‌پاسخ نخواهد ماند
کد خبر: 3937950
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

ترور «شهید فخری‌زاده» بی‌پاسخ نخواهد ماند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ترور وحشیانه دانشمند هسته‌ای «شهید محسن فخری‌زاده» بی‌پاسخ نخواهد ماند و حتماً تمامی مسببان و عاملان این جنایت، بايد تاوان سخت و سنگین بپردازند. قطعاً موساد و سیا طراحان اصلی این ترور هستند و باید بدانند که مقابله به مثل به مراتب شدیدتر از ترور انجام خواهد شد.

ترور «شهید محسن فخری‌زاده» بی‌پاسخ نخواهد ماندمنوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، در گفت‌وگو با ايكنا از قزوين اظهار کرد: شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده را به مردم عزیز، جامعه نخبگان و خانواده معزز ایشان تسلیت می‌گویم. ترور در همه دنيا قبيح و نشانه استیصال است و استكبار جهانی‌ هیچ‌گاه از دشمنی خود با ما دست برنداشته و برای اینکه مردم را ناامید کند این حرکات را طراحی می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: البته این اقدامات وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و حتماً تمامی مسببان و عاملان این جنایت، بايد تاوان سخت و سنگین بپردازند. قطعاً موساد و سیا طراحان اصلی این ترور هستند و باید بدانند که مقابله به مثل به مراتب شدیدتر از ترور انجام خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: دشمنان از این پس باید به دنبال اجاره سوراخ موش برای خود باشند چراکه انتقام سخت در انتظار آن‌هاست. دشمن با مورد هدف قرار دادن شهید محسن فخری‌زاده كه از عناصر مؤثر در توسعه کشور در حوزه‌های هسته‌ای بود؛ قصد دارد مانع پيشرفت كشور شود چون تصور می‌‌كند پیشرفت کشور تنها به این افراد وابسته است در صورتی‌‌كه با حضور ياران و شاگردان اين دانشمند هسته‌ای‌ دشمن اين آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش ايكنا تروریست‌ها عصر جمعه هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده، ‌دانشمند هسته‌ای و رئيس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، اين دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام
captcha