اعتماد مردم به سپاه قزوین و کمک مؤمنانه ۲۶٠ میلیاردی
کد خبر: 4015960
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

اعتماد مردم به سپاه قزوین و کمک مؤمنانه ۲۶٠ میلیاردی

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پس از شیوع کرونا سپاه استان قزوین به همت خیرین مردمی ۲۶۰ میلیارد تومان به نیازمندان تقدیم کرده است که این امر نشانگر اعتماد مردم به سپاه است.

سردار رفیعی آتانی

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان که چهارشنبه سوم آذر ۱۴۰۰ در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه داشتیم؛ همایش امروز، رزمایش بزرگ جهادگران با حضور ۱۰۸۲ گروه جهادی در استان و افتتاح پروژه‌های عمرانی بخشی از این برنامه‌ها بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در حوزه عمرانی و سازندگی کشور، سپاه و بسیج هرگز رقیب پیمانکاران نبوده‌ و نیستند، بلکه در مناطق سخت و صعب‌العبور پروژه‌ها را به جهت خدمت به مردم می‌پذیرند تا مردم در دورترین و محروم‌ترین نقاط از خدمات انقلاب محروم نشوند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ و در تراز ملی توسط بسیج و سپاه در استان قزوین صورت گرفته است و با توجه به اینکه کل هزینه‌ها ۳۱۰ میلیارد تومان بوده مردم هم در آن مشارکت کرده و قریب به ۶ میلیارد تومان مشارکت مردمی در این پروژه‌ها داشتیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) بیان کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی در روستاها و ساخت پل و راه‌ها به صورت محدود و خدمات سلامت و تأمین زیر ساخت‌های اشتغال‌زایی از جمله فعالیت‌های ما بوده است.

وی گفت: ساخت و تأثیر بیش از ۱۶۵ واحد مسکن در استان و در خارج از استان از جمله سی سخت، کرمانشاه و گرگان نیز از جمله خدمات سپاه صاحب‌الامر (عج) بوده است و با افتخار می‌گوییم سپاه قزوین از جمله پیشتازان این خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور است.

این مسئول تصریح کرد: پس از شیوع کرونا سپاه استان قزوین به همت خیرین مردمی ۲۶۰ میلیارد تومان به نیازمندان تقدیم کرده است که این امر نشانگر اعتماد مردم به سپاه است.

وی افزود: در موضوع کرونا تزریق بیش از ۹۰ هزار دز واکسن، برپایی اولین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی، در اختیار قرار دادن درمانگاه پاکروان و انجام بستری‌های سرپایی و اعزام پزشک و کادر درمان به خانه‌ها برای افرادی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را نداشتند نیز از فعالیت‌های ما بود.

سردار رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: به نمایندگی از بسیجیان می‌گوییم ما آماده‌ایم با اعتماد به خدا و پشتیبانی مردمی با افزایش آمادگی رزمی فرمان رهبرمان را در ایران و عالم هر جا که اراده کند اجرا کنیم و با شعار لبیک یا حسین در رکاب خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha