خدمت‌رسانی موکب‌های قزوین در مشهد مقدس
کد خبر: 4087868
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

خدمت‌رسانی موکب‌های قزوین در مشهد مقدس

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: اسکان و خدمات رایگان برای زائران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در قالب موکب جامع خدمات زائر شبکه جوانان رضوی و شباب‌الشمس و موکب دخترانه نجمه در مشهد مقدس برپا می‌شود.

مشهد مقدس

میلاد جباری، دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی و موکب خانوادگی شباب‌الشمس و موکب دخترانه نجمه (س) در مشهد مقدس برپا می‌شود.

وی بیان کرد: موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برای چهارمین سال پیاپی با بهره‌مندی از ظرفیت شبکه تشکل‌های مردمی جوانان رضوی و همچنین کمک‌های مردمی در خیابان امام رضا (ع) در چهارراه دانش در زیربنایی بالغ ۲۰۰ متر مربع برپا می‌شود.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین خاطرنشان کرد: کلیه هزینه‌ها و امور اجرایی موکب توسط دوستداران و ارادتمندان امام رئوف از سراسر ایران تأمین شده است، بیش از ۲۰۰ جوان به صورت افتخاری و داوطلبانه برای میزبانی و خدمت‌رسانی به زائران ایام شهادت حضرت ثامن الحجج (ع) به مشهد مقدس آمده و به صورت شبانه‌روزی به زائران این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: «موکب جوانان رضوی» امسال یک تا ۵ مهرماه حول محور پذیرایی با بیش از ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم، دمنوش، شربت و برنامه‌های فرهنگی، مهدکودک، چایخانه، طب سنتی، خیاطی و جهاد تبیین فعالیت می‌کند.

جباری در پایان گفت: «موکب شباب الشمس» ویژه خانواده در کوهسنگی ۱۷ و ۱۹ آماده خدمت است. موکب دخترانه نجمه (س) نیز برای اولین سال پذیرای زائرین امام مهربانی‌هاست.

انتهای پیام
captcha