گلبانگ انقلاب در قزوین به صدا درآمد
کد خبر: 4118899
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

گلبانگ انقلاب در قزوین به صدا درآمد

همزمان با سراسر کشور چهل‌و‌چهارمین گلبانگ انقلاب اسلامی در استان قزوین به صدا درآمد.

گلبانگ انقلاب

به گزارش ایکنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در مراسم گلبانگ چهل‌و‌چهارمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی که امروز، ۱۲ بهمن برگزار شد، گفت: اینکه امروز کشور ما به جایگاه رفیعی رسیده‌ است مرهون زحمات و قدم‌های مقتدرانه‌ای است که امام خمینی(ره) در مسیر شکل‌گیری انقلاب اسلامی برداشتند و امروز نیز جانشین صالح ایشان رهبر معظم انقلاب با صلابت مسیر حفظ انقلاب را طی می‌کنند.

وی افزود: چندین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت که یکی از این عوامل ایمان و اعتقاد مردم است؛ ملت ایران ملتی با ریشه هستند که در این ۴۴ سال با ایمان و اعتقادی که دارند توانسته‌اند جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها دستاوردهای بسیار عظیمی را کسب کرده که در دنیا سرآمد است، به برکت نظام انقلاب سرعت خوبی در پیشرفت علم داشته‌ایم؛ همچنین کشور ما در حوزه‌هایی همچون فناوری لیزر، نانو و حوزه‌های نظامی دستاوردهای بسیاری را از آن خود کرده است.

مرادی در پایان تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا دانش‌آموزان در شرایط خوبی درس بخوانند و بتوانند در آینده در مسئولیت‌های کلان قرار بگیرند و حافظ آرمان‌های انقلاب باشند.

انتهای پیام
captcha