بهره‌برداری از ۶ مدرسه در قزوین همزمان با دهه فجر
کد خبر: 4120408
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

بهره‌برداری از ۶ مدرسه در قزوین همزمان با دهه فجر

همزمان با ششمین روز دهه فجر ۶ مدرسه شهرستان قزوین با حضور سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسهبه گزارش ایکنا از قزوین، همزمان با ششمین روز دهه فجر ۶ مدرسه شهرستان قزوین با حضور شهره صادقی، سرپرست اداره کل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، مهدی رجحانی، معاون عمرانی استاندار قزوین، عباس کاظمی، فرماندار قزوین و ابراهیم سعادت‌فر، مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

بنابراین خبر مجموعه این مدارس با ۴۷ کلاس درس، ۵ هزار و ۳۰۰ متر بنا و ۴۲/۵ میلیارد تومان اعتبار در سطح شهرستان ساخته شده است و در آیین افتتاح به مناسبت دهه فجر، مدرسه خیرساز ۶ کلاسه محمد عطاران رضایی شیداصفهان در مساحت ۱۰۳۰ متر مربع و با هزینه ۸ میلیارد تومانی به صورت نمادین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هنرستان دخترانه فنی و حرفه‌ای خیرساز مهندس رضا ضرابیان، شهر اقبالیه با زیربنای ۱۹۰۰ و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، دبیرستان ۱۲ کلاسه ناصر آباد با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، دبستان ۶ کلاسه خیرساز زنده یاد حسین حاجی رفیعی در محله هادی آباد با مساحت ۶۸۰ متر با و اعتبار ۶ میلیارد تومان از دیگر مدارس مورد افتتاح بخش مرکزی قزوین در این روز بودند.

همچنین مدرسه خیرساز ۶ کلاسه برکت شهدای آکوجان با مساحت ۳۷۰ متر و اعتبار ۵ میلیارد تومان در الموت غربی و دبستان ۲ کلاسه مشارکتی خیرساز روستای خاکینه با مساحت۱۲۰ متر و اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی در بخش طارم سفلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha