حج امسال نماد همبستگی و اقتدار امت اسلام باشد
کد خبر: 4141906
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

حج امسال نماد همبستگی و اقتدار امت اسلام باشد

استاندار قزوین گفت: امیدواریم حج امسال نماد همبستگی، صلابت و اقتدار امت اسلام باشد و بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از این گردهمایی بین‌المللی داشته باشیم.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در همایش زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ از استان قزوین بیان کرد: حج سعادت بزرگی است که روح انسان را جلا می‌دهد و رحمت الهی را نازل می‌کند.

استاندار قزوین بیان کرد: قرن‌هاست انسان‌ها نسل به نسل دور خانه خدا طواف می‌کنند و از فیض حضور در کنار کعبه بهره‌مند می‌شوند، این حضور نماد تثبیت قدرت «الله» بر زمین است که بالاتر و برتر از همه قدرت‌هاست.

وی با تقدیر از نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، مسئولان حج و زیارت، مدیران کاروان‌ها و همه کسانی که در برگزاری این کنگره عظیم مشارکت دارند، اظهار کرد: امیدواریم حج امسال نماد همبستگی، صلابت و اقتدار امت اسلام باشد و بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از این گردهمایی بین‌المللی داشته باشیم.

اعلایی از زائرین حج امسال خواست که برای توفیق بیشتر خدمت‌گذاران دعا کنند و ابراز امیدواری کرد همه کسانی که توفیق حضور در مراسم حج را دارند بتوانند با صحت و سلامت و توشه‌ای پربار از معنویت مناسک خود را برگزار کرده و به دیار خود بازگردند.

انتهای پیام
captcha