افتتاح بوستان «مادر و کودک» در قزوین
کد خبر: 4145009
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

افتتاح بوستان «مادر و کودک» در قزوین

بوستان «مادر و کودک» در محله مصلی در شهر قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال با مساحت ۳/۴ هکتار یکی از بزرگترین پارک‌های شهر است و توسط شهرداری قزوین چهارشنبه ۱۰ خرداد افتتاح شد.

پارک

به گزارش ایکنا از قزوین، مهدی صباغی، شهرداری قزوین، در مراسم افتتاح بوستان مادر و کودک که چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در محله مصلی در شهر قزوین برگزار شد، گفت: مفتخریم که در ولادت با سعادت فخر کائنات در کشور علی ابن موسی‌الرضا(ع) و در جمع همشهریان گرامی، پروژه تعطیل شده‌ در جنوبی‌ترین نقطه شهر را برای رفاه بانوان افتتاح می‌کنیم و به زودی استخری هم جنب این مجموعه افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم عزتمند قزوین در سایه وحدت و دوری از سیاسی‌کاری رقم خواهد خورد، مهم نیست شهردار کیست بلکه او باید خادم و وفادار به مسائل مالی مردم باشد چرا که ۵۵ میلیارد تومان هزینه جاری این بوستان از عوارض‌ها و پسماندها و هزینه پارکینگ‌های پرداختی شما مهیا شده است.

این مسئول بیان کرد: نزدیک به هزار میلیارد ریال برای بوستان بانوان مادر و کودک هزینه شده است. باید مشخص باشد که پول مردم کجا هزینه می‌شود؛ ضمن اینکه مردم ما امروز نیاز به شادی و شادابی دارند، باید اوقات مفرحی داشته باشند، بنابراین باید محیط‌های ورزشی و تفرجگاه‌ها را افزایش داده و به سلامت مردم بیندیشیم.

صباغی افزود: همه عوامل شهرداری و مدیران شهر زحمت کشیدند تا این پروژه افتتاح شود و ما تا جایی‌که نفس داریم تلاش می‌کنیم چون حق مردم قزوین بیش از اینهاست. این چهارمین پارک بانوانی است که در قزوین افتتاح می‌شود و به زودی کلنگ پارک ۱۸ هکتاری برای خانواده هم به زمین خواهد خورد.

وی در پایان گفت: بوستان مادر و کودک با مساحت ۳/۴ هکتار یکی از بزرگترین پارک‌های شهر است که ساختمان اداری، ورزشی، چایخانه، آمفی تئاتر رو باز، مسیر نمایشگاهی، زمین ورزش والیبال، مسیر دوچرخه و پیاده، میدانچه سلامت، آبنما و زمین بازی کودکان از جمله امکانات تعبیه شده در آن است.

انتهای پیام
captcha