هدف دشمن یأس مردم از انتخابات است
کد خبر: 4197464
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
امام جمعه قزوین:

هدف دشمن یأس مردم از انتخابات است

امام جمعه قزوین گفت: هر کدام از ما باید مُبلغ انگیزه‌بخش برای مردم باشیم و تلاش کنیم با صحبت کردن با مردم کاری کنیم تا پای کار انتخابات بیایند چرا که دشمن نیز تمام تلاش خود را به‌کار بسته تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز، ۱۳ بهمن در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: مهمترین مناسبت این روزها سالروز بازگشت امام خمینی(ره) پس از سالها از تبعید و دوری از وطن بود که چشم ملت ایران به آمدن آن حضرت روشن شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی در ادامه بیان کرد: روز فناوری فضایی را نیز در این ایام داریم و اتفاقاً در این ایام پرتاب ماهواره تحقیقاتی «ثریا» موفقیت‌آمیز بوده و در فاصله ۲ هفته‌ای چهار ماهواره کشورمان در مدار قرار گرفتند و این مهم یکی از پیروزی‌های ارزشمند ما در حوزه هوا و فضا بود که موجب شگفتی جهانیان، ناراحتی دشمنان و خوشحالی دوستان شد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات یکی از موضوعات مهمی است که همواره باید یادآوری کنیم. هر کدام از ما باید مُبلغ انگیزه‌بخش برای مردم باشیم و تلاش کنیم با صحبت کردن با مردم کاری کنیم تا پای کار انتخابات بیایند چرا که دشمن نیز تمام تلاش خود را به‌کار بسته تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.

وی افزود: برای دشمن خیلی مهم است که ما پای صندوق‌های رأی حتی یک رأی کمتر داشته باشیم، همانقدر برای ما باید مهم باشد که یک رأی بیشتر باشد و به یاری خدا با اجرای فرمان رهبری این مهم را تحقق ببخشیم و انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: بنده توفیق داشتم در اعتکاف در مساجد مختلف حضور پیدا کنم و شاهد بودم جوانان و نوجوانان بسیاری در اعتکاف حضور پیدا کردند و دانش‌آموزان دختر و پسر در مراسم اعتکاف حضور داشتند و این مراسم بسیار پرشورتر از سال گذشته بود و در قزوین رشد چشمگیری داشتیم.

آیت‌الله عابدینی در پایان گفت: ما این پیشرفت‌های معنوی را می‌بینیم اما دشمن دائم در گوش ما می‌خواند که جوانان در حال بازگشت از دین هستند و این تبلیغ را برای این انجام می‌دهند که ما به راهمان شک کنیم و از این راه برگردیم.

انتهای پیام
captcha