حافظ روشندل قزوینی موفق به کسب رتبه عالی شد
کد خبر: 3753926
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
افتخارآفرینی در مسابقات اراک؛

حافظ روشندل قزوینی موفق به کسب رتبه عالی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - سعید علی‌اکبری در چهل و یکمین دوره مسابقات قرائت و حفظ قرآن کریم رتبه عالی را در رشته حفظ کل به دست آورد.

حافظ روشندل قزوینی موفق به کسب رتبه عالی شد

به گزارش ایکنا از قزوین، اسامی برترین‌های رشته حفظ کل قرآن کریم و رشته قرائت تحقیق در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اراک اعلام شد.
سعید علی‌اکبری حافظ روشندل نماینده استان قزوین توانست در این دوره از مسابقات رتبه عالی را به دست آورد. 
یادآوری می‌شود که چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهرستان اراک از ۱۰ مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ مهر ادامه دارد.
سعید علی‌اکبری را بیشتر بشناسیم
سعید علی‌اکبری کلیشمی، حافظ روشندل در معرفی خود چنین می‌گوید:
«سعید علی‌اکبری کلیشمی متولد ۱۵ شهریور ۱۳۶۰ در کلیشم از توابع رودبار هستم، از کودکی قرآن می‌خواندم، در جلسات قرآنی شرکت می‌کردم و مورد تشویق اساتید بودم، مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در تهران تحصیل کردم و بعد در دانشگاه پیام نور قزوین پذیرفته شدم و در آنجا موفق به اخذ مدرک کارشناسی ادبیات فارسی شدم. در پایان تحصیلات دبیرستان و پیش‌دانشگاهی در تابستان ۸۱ اولین دوره طرح جذاب «آیه‌های زندگی» در رادیو قرآن آغاز شد که در آن شرکت کردم، کتاب «آیه‌های زندگی» که نویسنده آن حجت‌الاسلام اسکندری است حاوی موضوعات و آیات کوتاه قرآنی است. با راهنمایی سید مهدی فاطمیان، استاد حفظ در رادیو قرآن، به حفظ کلام وحی تشویق شدم. از آبان ۸۵ حفظ قرآن را آغاز کردم و در آبان ماه ۸۸ به پایان رساندم. 
دارای رتبه اول کشوری مسابقات قرآن سازمان بهزیستی در حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن(دو بار) هستم و بعد از آن در مسابقات سازمان تبلیغات رتبه اول کشوری را کسب کردم. 
در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در قم مقام اول کشوری، در مسابقات ابتهال مقام پنجم کشوری و در مسابقات اوقاف سال قبل رتبه عالی را از آن خود کردم. 
انگیزه‌ام از حفظ انس بیشتر با قرآن و لذت بردن از تلاوت و فهم قرآن است. 
دارای مدرک تخصصی حفظ درجه سه و دو سازمان تبلیغات اسلامی هستم و جزء پنج‌نفری بودم که حائز نمره عالی در آزمون کتبی مفردات شدم و می‌توانستم مدرک درجه‌یک را بگیرم که به علت نداشتن ۱۰ سال سابقه تدریس نتوانستم در آزمون تفسیر شرکت کنم»
انتهای پیام

captcha