حضرت عیسی(ع)؛ از پیامبران مبشر دین خاتم
کد خبر: 3866031
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

حضرت عیسی(ع)؛ از پیامبران مبشر دین خاتم

گروه معارف ــ معاون استانی دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین با بیان اینکه حضرت مسیح در بشارت خود با آوردن نام احمد به پیامبر خاتم اشاره کرده است، گفت: حضرت عیسی از پیامبران کلیدی در بشارت دین خدا و نصرت دین خاتم است و این بشارت چنان شفاف و روشن و محکم است که یک مسیحی واقعی با شنیدن آن باید به پیامبر اسلام ایمان بیاورد.

حضرت عیسی از پیامبران کلیدی در بشارت دین خاتم است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحق براری، معاون استانی دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نوی میلادی اظهار کرد: ما قبل از آنکه مسلمان باشیم مسیحی و یهودی هستیم چرا که ما به پیامبرانی چون حضرت موسی و عیسی به‌مانند پیامبر خود ایمان داریم و به آن مؤمن هستیم.

وی افزود: اگر یکی از این پیامبران را انکار کنیم از مسلمانی خود خارج شده‌ایم؛ لذا در آیات مختلف قرآن کریم از جمله آیه آخر سوره بقره به این نکته اشاره شده است.

حجت‌الاسلام براری با بیان اینکه حضرت مسیح در بشارت خود با آوردن نام احمد به پیامبر خاتم اشاره کرده است، تصریح کرد: حضرت عیسی از پیامبران کلیدی در بشارت دین خدا و نصرت دین خاتم است و این بشارت چنان شفاف و روشن و محکم است که یک مسیحی واقعی با شنیدن آن باید به پیامبر اسلام ایمان بیاورد.

این مسئول ادامه داد: حضرت عیسی بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) از فرماندهان و فاتحان سنگرهای طاغوت‌های جهانی و هموارکننده تحقق آرمان‌های امام زمان(عج) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت مسیح بعد از ظهور در بیت المقدس به امام زمان(عج) اقتدا می‌کند، بیان کرد: قاطبه مسیحیان با دیدن این حرکت حضرت عیسی فوج فوج به اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

معاون استانی دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین یادآور شد: حضرت عیسی و حضرت مریم مادر این پیامبر الهی برای ما بسیار مبارک هستند و ما به‌مانند حضرت خدیجه و فاطمه زهرا(س) به پاکی و عصمت و طهارت حضرت مریم نیز معتقد هستیم.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است «و لتجدنّ أشدّ الناس عداوة للذین آمنوا الیهود و الذین أشرکوا و لتجدنّ أقربهم مودّة للذین آمنوا الذین قالوا إنّا نصاری»؛ لذا طبق این آیه یهودیان نسبت به مؤمنان بغض شدیدی دارند و نزدیک‌ترین دین نیز به اسلام ناصران به حضرت عیسی هستند.

این مسئول با اشاره به لابی‌گری‌های یهود که موجب به‌هم‌ریختن دنیای کنونی شده است، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که در رأس قدرت هستند یهودی‌زدگان و صهیونیست‌ها هستند که قرآن کریم پیامبر را از نزدیکی به آن‌ها نهی و انذار کرده و در این آیه می‌فرماید «وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» لذا آن‌ها از پیامبر اسلام و پیروان آن تا زمانی که به دین آن‌ها ملحق نشوند راضی نمی شوند.

وی بیان کرد: این افراد از یهود و نصاری همان‌هایی هستند که طریق بغض و کینه را نسبت به اسلام علوی و ‌محمدی و ناب دارند و تفکرات آن‌ها منافاتی با اسلام آمریکایی و وهابیت ندارد.

حجت‌الاسلام براری در پایان خاطرنشان کرد: با ظهور انقلاب اسلامی و مشاهده اسلام واقعی زمینه تمیز اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی و وهابی و شیعه انگلیسی ایجاد شده و انقلاب اسلامی با تمام مکاتب اتمام‌حجت می‌کند که صراط مستقیم همان اسلامی که حضرت عیسی و پیامبران دیگر بشارت آن را داده‌اند.

انتهای پیام
captcha