دلبستگان جریان مقاومت خونخواه سردار سلیمانی هستند
کد خبر: 3868666
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

دلبستگان جریان مقاومت خونخواه سردار سلیمانی هستند

گروه سياست و اقتصاد ــ امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: همه دلبستگان جریان مقاومت چه مسلمان و چه غیرمسلمان، خونخواه ترور سردار سلیمانی هستند و به فرموده رهبر عظیم‌الشان انقلاب ما انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که به این جنایت دست زدند. ملت‌ها و مسلمانان جهان در انتظار یک انتقام کوبنده علیه جنایتکاران هستند.

همه دلبستگان جریان مقاومت خونخواه سردار سلیمانی هستند

به گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهادت علمدار رهبر فرزانه انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاور مستضعفان جهان را خدمت امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، یتیمان سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، غزه و همه مستضعفانی که چشم امید به این سردار رشید داشتند، تسلیت عرض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های عجیبی داشت که بعدها شناخت مردم از او دقیق‌تر خواهد شد. شرایط زندگی و مسئولیتش به گونه‌ای بود که در زمان حیات آن شهید والامقام کمتر درباره‌اش صحبت می‌شد اما از این پس بیشتر از او خواهیم شنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعتقاد راسخ و اعتماد کامل به وعده‌های الهی داشت و در تمام سال‌های عمرش پای کار جریان مقاومت بود و در شرایط خوف و خطر و تعقیب و گریز در سوریه و مبارزه با داعش ایستادگی کرد تا پیروزی بزرگی حاصل شد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی شخصیتی بود که در دوران بازنشستگی خود به سر می‌برد اما در عراق و سوریه و غزه و یمن و لبنان حضور فعالانه داشت و معتقد بود جریان مقاومت باید به نقطه مطلوبی برسد. این تفکر توانسته بود استکبار جهانی را مستأصل کند و اسرائیل را به زانو درآورد و نقشه‌های انگلیس را به خودشان برگرداند.

آیت‌الله عابدینی گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که مقاومت را در سطحی بلند و در اعتلایی تحسین برانگیز قرار داد و کار خود را به خوبی انجام داد و سپس به شهادت رسید.

این خطیب نمازجمعه یادآور شد: همه دلبستگان جریان مقاومت چه مسلمان و چه غیرمسلمان، خونخواه ترور سردار سلیمانی هستند و به فرموده رهبر عظیم‌الشان انقلاب ما انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که به این جنایت دست زدند. ملت‌ها و مسلمانان جهان در انتظار یک انتقام کوبنده علیه جنایتکاران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خداوند مانع آن است که با شهادت این شهید گرانقدر جبهه مقاومت لطمه بخورد. خداوند کارش این است که حق را به پیروزی برساند و شهادت سپهبد سلیمانی و یارانش را نیز در مسیر پیروزی مسلمانان و مستضعفان و شکست دشمنان قرار خواهد داد.

وی به فتنه‌انگیزی‌های آمریکایی‌ها در عراق اشاره کرد و گفت: این سومین غلطی بود که آن‌ها انجام دادند. آمریکایی‌ها در عراق و لبنان فتنه‌انگیزی کرده و به اختلافات داخلی دامن زدند، پس از آن به حشدالشعبی حمله کرده و تعدادی از آن عزیزان را به شهادت رساندند و این اقدام، سومین غلط آمریکایی‌ها بود.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: یقیناً سیلی محکم مسلمانان به جبهه استکبار و انتقام خون شهیدان از شیاطین مستکبر، جلوی شیطنت‌های بعدی آن‌ها را می‌گیرد. اگر دست به انتقام نزنیم و آمریکایی‌ها سیلی محکم ما را بر صورت خودشان احساس نکنند، ممکن است مرتکب غلط‌های دیگر هم بشوند. دشمن حیوان درنده‌ای است که اگر تعقیبش کنیم، فرار می‌کند.

انتهای پیام
captcha