سردار سلیمانی نماد جریان انقلابی است
کد خبر: 3868830
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

سردار سلیمانی نماد جریان انقلابی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مبلغ دینی در جمع عزاداران قزوینی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی نماد یک جریان انقلابی است، گفت: اگر دنیا می‌خواهد رهبر و انقلاب اسلامی را بشناسد باید امثال حاج قاسم سلیمانی را بشناسد.

حاج قاسم سلیمانی نماد یک جریان انقلابی است

به دنبال شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سراسر استان قزوین مانند جای‌جای کشور عزیزمان در غم و ماتم فرو رفته است. شب گذشته، 13 دی ماه، دسته عزاداری با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور قزوین از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی (سبزه‌میدان) به حرکت در آمد.

مردم عزادار در حالی که عکس‌های سردار شهید را در دست داشتند در دست‌نوشته‌های خود بر ادامه راه مقاومت تأکید کردند و گفتند قاسم سلیمانی‌ها تا ابد زنده خواهند ماند.

شرکت‌کنندگان در این دسته عزاداری با تألم و ناراحتی و اشک‌هایی بر چشم یاد و نام سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و با دستانی گره‌کرده اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس و ‌همراهانشان را به‌شدت محکوم کردند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری از کارشناسان و مبلغان دینی در این تجمع باشکوه به خبرنگار ایکنا قزوین، گفت: افتخارمان این است در دورانی زندگی می‌کنیم که سلیمانی‌ها و مدافعان حرم و مردم عراق و سوریه و ایران و آزادمردان جهان طومار مستکبرین عالم را در هم می‌پیچند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی متعلق به هیچ حزب و جریانی نیست بلکه برای همه مردم ایران بود و همواره خود را سرباز ولایت در خط رهبر انقلاب می‌دید.

حجت‌الاسلام خضری با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد یک جریان انقلابی است، تصریح کرد: اگر دنیا می‌خواهد رهبر و انقلاب اسلامی را بشناسد باید امثال حاج قاسم سلیمانی را بشناسد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی شهید شد و به مولای خود رسید، اما شهادت او پایان راه نیست زیرا تنها مأموریت شهید سلیمانی تغییر کرده است؛ او و دیگر شهیدان در این تهاجم بی‌سابقه دشمن و تحریم شدید اقتصادی دشمن یاریگر ما هستند.

این مبلغ دینی با تأکید بر اینکه از شهدا بخواهیم دستگیر ما در زمانه‌ای که تمام شیاطین جمع شده‌اند باشند، عنوان کرد: شهید سلیمانی یک‌لحظه در ولایت علی زمان خود شک نکرد، ما نیز باید پشتیبان ولی‌فقیه خود باشیم.

حجت‌الاسلام خضری با بیان اینکه امروز در اوج اقتدار انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: امروز چالش ما بر سر مرزهای اسرائیل است، باید فریادهای خود را از این پس کوبنده‌تر از همیشه بر سر آمریکا و اسرائیل بلند کنیم.

انتهای پیام
captcha