مردم نشان دادند امت از ولایت جدا نیست
کد خبر: 3978432
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

مردم نشان دادند امت از ولایت جدا نیست

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با بیان اینکه امروز روزی است که مردم ایران پشت رهبرشان را خالی نخواهند کرد و مام وطن را تنها نخواهند گذاشت، گفت: جوانان علی‎رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی پای صندوق آمدند و نشان دادند امت از ولایت جدا نیست.

مردم نشان دادند امت از ولایت جدا نیستسرهنگ محمد سرباز، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: امروز یکی از بزرگ‌ترین آزمون‌های مردم ایران بعد از انقلاب است، رهبر معظم انقلاب این ایام را به پیچ تاریخی ملت بزرگ ایران تشبیه کردند ایامی که دشمنان انقلاب و نظام و بشریت ایستادند و به تماشا نشستند تا ببینند حضور مردم ایران پای صندوق‌های رأی چگونه خواهد بود تا بر همان مبنا توطئه خود را علیه این نظام مقدس انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز روز غیرت مردم ایران است، افزود: مردم از ابتدای وقت با انگیزه، روحیه و با مشت‌‎های گره کرده برای زدن بر دهان مستکبرین عالم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند، امروز رأی‌اولی‌ها با انگیزه بالا آمدند تا اثر خود را در جامعه، سیاست و آینده ایران نشان دهند و بگویند که رأی آنان برای آینده کشور سرنوشت‌ساز است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خاطرنشان کرد: گام‌دومی‌ها پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند تا به دشمنان نشان دهند جوانان در تمامی عرصه‌های از جمله پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، امروز این جوانان با قلم‌های خود دشمنان کشور را بر زمین خواهند زد و دشمن را نابود خواهند کرد. امروز روز پیشرفت مردم ایران و بالا رفتن درجات مردم، تبعیت از ولایت، است و به همه دنیا نشان خواهند داد که بصیرت دارند.

وی تصریح کرد: امروز روزی است که مردم ایران پشت رهبرشان را خالی نخواهند کرد و مام وطن را تنها نخواهند گذاشت. جوانان علی‎رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی پای صندوق آمدند و نشان دادند با حکومت قهر نکردند و امت از ولایت جدا نیست و امت، پشت ولایت را خالی نخواهد کرد، گوش به فرمان رهبر هستند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و به ندای رهبر لبیک گفتند.

سرباز با بیان اینکه ۲۸ خرداد روز آزمون اصلی است، یادآور شد: امروز دشمن می‎‌تواند ملت ایران را بشناسند، امروز مردم با قلم‌های خود نشان خواهند داد دولت جدید و روح جدیدی بر کشور حاکم خواهند کرد و سرنوشت کشور را رقم خواهند زد و امام زمان(عج)، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و حاج قاسم را خشنود خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha