خدمت‌ طلاب جهادی قزوین به بیماران کرونایی ادامه دارد
کد خبر: 3997268
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

خدمت‌ طلاب جهادی قزوین به بیماران کرونایی ادامه دارد

دبیر مجمع جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: از زمان آغاز پیک پنجم این ویروس منحوس، تعداد ۳۰ نفر از طلاب جهادی مدارس علمیه قزوین اعلام آمادگی کردند و هر روز در دو شیفت در بیمارستان‌ها همراه و همدل بیماران کرونایی و کادر درمان هستند.

خدمت‌ طلاب جهادی قزوین به بیماران کرونایی ادامه دارد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی علی‌اکبر، دبیر مجمع جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین، در جمع طلاب جهادی مدارس علمیه استان قزوین گفت: طبق هماهنگی‌ها، جمعی از طلاب جهادی از روز دوم شهریور در بیمارستان‌های بوعلی و شهید رجایی قزوین مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: حجم بالای مراجعه‌کنندگان و مبتلایان روزانه موجب خستگی کادر درمان شده که همت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: در همان روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا که نگرانی و ترس و واهمه بسیاری ایجاد کرده بود، طلاب و روحانیون جهادی به خصوص در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی وارد عرصه شدند و بدون چشمداشت و مخلصانه به خدمت‌رسانی پرداختند.

دبیر مجمع جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اقدامات گسترده طلاب و روحانیون جهادی در عرصه مقابله با کرونا و به ویژه رزمایش کمک مؤمنانه در تاریخ کشور ماندگار شد.

وی بیان کرد: کادر درمان به ویژه پرستاران امروز به کمک نیاز دارند و باید هر کمکی از دست ما برمی‌آید، دریغ نکنیم. گاهی فراهم کردن یک تماس تصویری بیمار با خانواده‌اش از سوی گروه جهادی در روحیه‌بخشی و درمان او مؤثر است.

این مسئول اظهار کرد: از زمان شیوع پیک پنجم این ویروس منحوس، تعداد ۳۰ نفر از طلاب جهادی مدارس علمیه قزوین اعلام آمادگی کردند و هر روز در دو شیفت در بیمارستان‌ها همراه و همدل بیماران کرونایی و کادر درمان هستند.

انتهای پیام
captcha