آغاز داوری بخش آوایی مسابقات قرآن دانشجومعلمان در قزوین
کد خبر: 4005413
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

آغاز داوری بخش آوایی مسابقات قرآن دانشجومعلمان در قزوین

با توجه به شرایط خاص کرونایی، داوری بخش آوایی سی‌و‌یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان قزوین به صورت مجازی از امروز، ۲۴ مهرماه آغاز شد.

آغاز داوری بخش آوایی مسابقات قرآنی دانشجو معلمان در قزوین

مجید وفاپور، سرپرست داوران بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی، داوری بخش آوایی سی‌و‌یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان قزوین به‌صورت مجازی از امروز 24 مهرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مسابقات در رشته‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، بخش آوایی شامل رشته‌های قرائت قرآن، حفظ، تواشیح، اذان، حفظ نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است که به دلیل شرایط کرونایی مسابقات به‌ صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سرپرست داوران بخش آوایی مسابقات بیان کرد: بخش حفظ آنلاین و از طریق ارتباط تصویری داوران با شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود، بخش‌های دیگر به‌صورت آفلاین است به این معنا که شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف قرائت‌ها را ضبط کرده و به جشنواره ارسال کردند که این بخش نیز امروز بررسی و داوری می‌شود.

وی یادآور شد: از همه استان‌ها در این جشنواره شرکت کردند و سطح مسابقات خوب است، اغلب افرادی که در این جشنواره شرکت کردند قرار است در آینده معلم باشند و ازنظر مفاهیم قرآنی و در بخش قرآنی از بنیه قوی برخوردار هستند.

وفاپور در پایان بیان کرد: این مسابقات در زندگی دانشجویان تأثیر بسزایی دارد و انگیزه رشد ایجاد می‌کند، همه ما به دلیل شرکت در مسابقات قرانی دوره دانش‌آموزی و دانشجویی توانستیم به مراحل بالاتر برسیم، این حس رقابتی که ایجاد می‌شود به نفع همه دانش‌آموزان است چراکه دانشجویان تربیت‌معلم در آینده معلمین دانشجویان قرار است خدمت کنند.

انتهای پیام
captcha