خدمت بی‌منت به مردم، نسخه به‌روز شده شعار مرگ بر آمریکاست
کد خبر: 4016626
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

خدمت بی‌منت به مردم، نسخه به‌روز شده شعار مرگ بر آمریکاست

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) گفت: خدمت بی‌منت به مردم نسخه جدید مرگ برآمریکاست و با این نسخه، آمریکا را ناامید خواهیم کرد. امثال سردار حاجی‌زاده‌ها بیدار هستند و باید شعار مرگ بر آمریکا را محقق و امید را در جامعه مضاعف کنند.

سردار رفیعی آتانی

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) در مراسم افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی که امروز ۶ آذر در روستای آقابابا در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها زبان صادق مردم هستند و باید اخبار امیدوارانه را صادقانه به مردم منتقل کرده و از مسئولان مطالبه کنند چون بیان صادقانه رسانه‌ها در راستای وحدت‌آفرینی نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم کارهای سخت را به سپاه صاحب‌الأمر بسپارند هر آنچه که در مرکز فرماندهی تشخیص دهند را در قزوین انجام خواهیم داد؛ حاضر هستیم آزمون و خطای پروژه‌های بزرگ را در استان قزوین انجام دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) تصریح کرد: مردم مومن و خیر قزوین در رزمایش مومنانه ۲۶۰ میلیارد تومان کمک کردند و قزوین‌پیشتاز کمک‌های مومنانه است. ما در عرصه بسیج سازندگی از تمام دارایی خود که اندک آبرویی برگرفته از آبروی شهیدان است برای مردم هزینه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت به مردم نسخه جدید مرگ برآمریکاست و با این نسخه، آمریکا را ناامید خواهیم کرد؛ امثال سردار حاجی‌زاده‌ها بیدار هستند و باید شعار مرگ بر آمریکا را محقق و امید را در جامعه مضاعف کنند.

رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: در سپاه جای هیچ پیمانکاری را نخواهیم گرفت و کارهای بر زمین مانده را انجام خواهیم داد؛ آماده فداکاری در همه سطوح هستیم؛ سپاه در حوزه دفاعی مأموریت خود را انجام‌ می‌دهد.

وی مطرح کرد: بنگاه شایعه پراکنی آمریکا امروز سخنان فرماندهان را رصد می‌کند برای همین به آنان می گوییم قدرت دفاعی و دفاع از کشور و انقلاب را به واسطه کارهای ثانویه تضعیف نخواهیم کرد و قدرتمان همچنان بی‌بدیل است. هر تهدیدی در هر مقطعی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بسیج در راستای ارتقای جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و خدمتگزار ملت خواهد بود و قله‌ها را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد و این غایت و وعده خداوند است که در صورت حرکت مومنین را یاری خواهد کرد.

به گزارش ایکنا، افتتاح تعاونی روستای آقابابا و بازدید از نمایشگاه تعاونی‌های صندوق‌های قرض‌الحسنه از دیگر برنامه‌های امروز بود.

انتهای پیام
captcha