احیای آداب و رسوم در «صبح جمعه مینودری» صدا و سیمای قزوین
کد خبر: 4017318
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

احیای آداب و رسوم در «صبح جمعه مینودری» صدا و سیمای قزوین

مدیر روابط عمومی صداوسیمای قزوین گفت: شبکه قزوین در برنامه «صبح جمعه مینودری» آداب، رسوم و سنت‌های قدیمی و فراموش شده قزوین را احیا می‌کند.

صدا و سیمای قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای قزوین بیان کرد: برنامه تلویزیونی صبح جمعه مینودری با هدف امیدآفرینی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در خانواده‌ها روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

وی گفت: این برنامه زنده تلویزیونی شامل بخش‌های مختلفی همچون: بخش «حرکت و برکت» معرفی آیین‌ها و رسوم‌های قدیمی قزوین، پخش نماهنگ با عنوان «نگارا» معرفی روستاهای استان، بخش «دوربین مخفی»، بخش «خاطره بازی» مرور خاطرات قدیمی، بخش «جمعه گردی» همراهی با مردم در گردش‌های روز جمعه و بخش «حال خوش» انعکاس مهربانی و محبت مردم نسبت به یکدیگر است.

این مسئول افزود: در دیگر بخش این برنامه تلویزیونی بینندگان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را با توجه به موضوع برنامه به بخش فضای مجازی برنامه ارسال نمایند. پخش «وله‌های لبخند» القاء نشاط صبحگاهی مردم قزوین و حضور خواننده از دیگر بخش‌های این برنامه است که می‌توان به آن اشاره کرد.

رحیمی اظهار کرد: «صبح جمعه مینودری» در بخشی با دعوت از هنرمندان قزوینی، هنرهای بومی استان که تقریباً فراموش شده است همچون: هنر «چهل تکه‌دوزی» را به مخاطبان معرفی و آموزش می‌دهد.

به گزارش ایکنا، برنامه تلویزیونی «صبح جمعه مینودری» به تهیه‌کنندگی عذرا مافی، کارگردانی اسد سرکانی، مجریگری محمد شهسواری، دستیار تهیه مرتضی آجور بندی و سعید صفری، نویسندگی لیلا روغنگیر و عذرا مافی، و تدوینگر هومن خوش‌پیام به مدت ۶۰ دقیقه جمعه هر هفته ساعت ۱۰ صبح روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

انتهای پیام
captcha