۳۰۰ کودک قزوینی چشم‌انتظار حمایت خیرین
کد خبر: 4048966
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

۳۰۰ کودک قزوینی چشم‌انتظار حمایت خیرین

سرپرست اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین از برگزاری پویش «ضیافت مهربانی» همزمان با ماه مبارک رمضان در قزوین خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۳۰۰ کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست قزوینی چشم‌انتظار حمایت خیرین هستند.

کودکان بی سرپرست

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، علی دهباشی‌پور، سرپرست اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین، از برگزاری پویش ضیافت مهربانی در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این پویش با تکیه بر مشارکت‌های مردمی از ۱۴ فروردین، همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

وی افزود: مهم‌ترین رویکرد سازمان بهزیستی حمایت و خدمات‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است؛ از این رو در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی، پویش ضیافت مهربانی در استان قزوین اجرا می‌شود.

سرپرست اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: در طرح ضیافت مهربانی ماه مبارک رمضان، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست در اولویت ارائه خدمات قرار دارند.

وی اضافه کرد: در این پویش اقلام غذایی، بهداشتی، کمک‌هزینه معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع‌آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

دهباشی‌پور بیان کرد: به منظور اطلاع‌رسانی نسبت به اجرای پویش ضیافت مهربانی از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌های استان استفاده می‌شود؛ همچنین ستاد ماه مبارک رمضان در استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در کمک به جامعه هدف بهزیستی، زمینه بازدید نیکوکاران و مسئولان از مراکز نگهداری فراهم شده است؛ همچنین جشن گلریزان در تمامی شهرستان‌ها برپا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ۳۰۰ کودک بدسر‌پرست و بی‌سرپرست در استان چشم انتظار حامی هستند؛ بیان کرد: طرح حامی با همراهی دفتر مشارکت‌های بهزیستی اجرا می‌شود و در حال حاضر ۲۸۰ کودک تحت حمایت طرح حامی هستند که ۱۵۰ حامی به صورت مستمر و غیرمستمر بهزیستی را همراهی می‌کنند و ۳۰۰ کودک نیز چشم‌انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده در ماه مبارک رمضان سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی بوده و امسال نیز کمک‌های مردمی در قالب طرح ضیافت مهربانی جمع‌آوری می‌شود.

دهباشی‌پور بیان کرد: مؤسسه‌های خیریه همواره در کنار اداره کل بهزیستی استان بوده‌اند و این پویش با یاری مؤسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: خیرین و نیکوکاران استان قزوین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را جهت دستگیری از نیازمندان به شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ نزد بانک مرکزی و شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و همچنین شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ واریز کنند.

انتهای پیام
captcha