درخشش دانشجویان قزوینی در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 4060083
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

درخشش دانشجویان قزوینی در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در بخش قرآن و عترت، مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشجویان از استان قزوین جواد رفعتی رتبه سوم رشته تحقیق (قرائت)، مهدی جوزی رتبه دوم رشته ترتیل و معصومه حمیدی رتبه سوم رشته تحقیق (قرائت) را کسب کردند.

مسابقات قرآن دانشجویان

محمدحسین آهویی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشجویان از سوم تا ششم خرداد به میزبانی دانشگاه قم برگزار و در پایان از میان ۱۲۰ شرکت‎‌کننده، سه نفر از قاریان ممتاز استان به‌عنوان برگزیده تجلیل شدند.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو در مرحله دانشگاهی مسابقات شرکت کردند و این مسابقات در چهار مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای، کشوری و ملی برگزار شد. لازم به ذکر است که بگوییم دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد در این مسابقات در ۶ بخش که شامل ۴۰ رشته شرکت کردند که رشته‌های آوایی، معارف، هنر، ادبیات، فناوری و نوآوری ۶ بخش اصلی این دوره از مسابقات بود.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در بخش قرآن و عترت، از استان قزوین جواد رفعتی رتبه سوم رشته تحقیق (قرائت) و مهدی جوزی رتبه دوم رشته ترتیل و معصومه حمیدی رتبه سوم رشته تحقیق (قرائت) را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha