اجرای نمایش «ساعت حرکت» در مساجد شهر قزوین
کد خبر: 4063101
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

اجرای نمایش «ساعت حرکت» در مساجد شهر قزوین

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین گفت: همزمان با ایام دهه کرامت نمایش «ساعت حرکت» از آثار تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در مساجد شهر قزوین به نمایش در می‌آید.

 اجرای نمایش در مساجد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سید قاسم قوامی، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین، با اشاره به اجرای تئاتر «ساعت حرکت» در ایام ولادت امام رضا (ع) در سطح شهر قزوین اظهار کرد: تئاتر «ساعت حرکت» از مجموعه تئاترهایی است که در رویداد بچه‌های مسجد شکل گرفت و یکی از آثار فاخر و خروجی‌های این رویداد است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین ادامه داد: موضوع این تئاتر با ولادت امام رضا (ع) گره خورده است و به لحاظ مناسبتی نیز با احوالات این روزها همخوانی دارد.

وی با اشاره به این موضوع که این تئاتر خروجی یک سال تلاش دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد است، گفت: این تئاتر از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری در مساجد سطح شهر قزوین با همکاری امام محله سپه قزوین به اجرا در می‌آید.

قوامی یادآور شد: ۱۲ اثر از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ توسط رویداد بچه‌های مسجد در استان قزوین تولید شد که این آوار ۱۱۰ باز در نقاط مختلف استان قزوین به نمایش درآمدند و مجموعاً ۵ هزار نفر به تماشای این آثار نشستند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین در پایان بیان کرد: این رویداده فعالت خود ادامه خواهد داد و ما در نظر داریم با حمایت مادی و معنوی از هنرمندان نسل جوان و استعدادهای نوین استان زمینه را برای فعالیت این قشر تقویت نمائیم.

منبع: مهر

انتهای پیام
captcha